![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, måste jag byta ut mitt moderkort (ASUS A7N8X-LA) och jag har googled moderkortet och det ser ut som kommer att bli svårt att hitta och ersätta ... Finns det ett annat moderkort jag kan använda det skulle vara lättare att hitta eller är jag benfria?? SPECS: AMD Athlon ™ XP - 2600 + (2.08GHz) SIZE = 1] 2x1 GB DDR-SDRAM 333MHz 80 GB Ultra DMA-hårddisk Nvidia GeforceFX 5.200 |
|
| |||
| |||
| Jag tror att du har benfri. Där jag sitter nu, är att mobo det innanmäte av Compaq Pressario s4110cl. I denna situation, Windows XP [OEM version] är för evigt bunden till mobo. Efter bara fylla i System Recovery (tillbaka till out-of-the-box) i denna dator, jag ångrar aldrig funderar på att köpa en detaljhandel version av XP. Här är länken för den http://h10061.www1.hp.com/ccsearch/s...x=5&submit.y=9 Compaq. Jag gick till denna webbplats, men jag kunde inte hitta några uppgifter om hur begränsningen för programvarulicensavtalet efterlevs. Det finns också en länk för beställning av delar, men "build" av s4110cl Maskinen har två versioner, och det bara gav artikelnummer och inga verbage liknade A7N8X-LA. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns en begagnad (30 dagars garanti) en härOm du vill stanna kvar hos samma.
| |||
| |||
| Min PC är en HP Pavilion a330.uk: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...367636&lang=en Tack för att anse att en på eBay ... tror du att det bör fungera på min dator eller finns det någon anledning kanske inte? |
|
| |||
| |||
| Well .... det är exakt märke / modell no., så jag dont förstå varför det inte. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 15 januari 2009 06:29 |
| Ubuntu på ASUS Eee | robina80 | Linux & Alternativa OS | 2 | 25 sep 2008 13:58 |
| ASUS Eee PC | Cew27 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 25 | 18:e sep 2008 03:14 |
| Information om A7N8X 2 MBoard hårddisk anslutningar | navnut | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 4 april 2008 09:28 |
| Best Moderkort - ASUS | Thunderer | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 29 sep 2007 00:39 |
| Thread Tools | |
| |