mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Asus eller Intel???

Reply

Thread Tools
Old 4. maj 2007, 05:59
Medlem Gruppen

Default Asus eller Intel???

Jeg vil opdatere min pc. Jeg havde den asus bundkort. Men nu er jeg forvirret at have Intel oprindelige D102 bundkort med dual core 2.8 eller jeg holder mig til asus?? Som vil være den bedste med denne processor???
Old 4. maj 2007, 14:26
Donor-Gruppen

Default Asus eller Intel???

Hey Knight.

Jeg antager det er en 8 ** serien Pentium 4?

Afhænger af, hvad du vil gøre. Hvis du ønsker at overclock Jeg vil anbefale en Asus p5b (E, Deluxe, Deluxe Wifi), som det har P965 chipset og anstændigt spændinger. Det er også forholdsvis billige for spec, især E.

Men hvis du blot ønsker en opdateret mobo (ikke at forglemme at tjekke grafik slot, ram-slots type og HDD) ikke begrænser dig til Asus.

Hvad er dit budget?

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.