![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluan rakentaa PC, jossa on Asus Maximus II Formula P45 Socket 775 8 Channel Audio ATX emolevy suorittamisen kanssa BFG NVIDIA GeForce 8800 GT OC 512 Mt PCIe 2.0 näytönohjain ja 750 W FSU. Voisitteko kertoa minulle sopiva prosessori ostaa ja muistin ilman puhallus talousarvion? |
|
| |||
| |||
| kyllä voin yrittää hlep sinua. aluksi, te dont tarvitaan 750 W PSU näiden osia. Mikä on budjetti? ja olet katsotaan toisen näyttösovittimen sillä, että yksi ei ole oikeastaan arvoinen hinta. |
|
| |||
| |||
| Hi ilop Olen kaikki valmiina on virtalähteen ja näytönohjaimen niin toivon, että ne voidaan käyttää tämän emolevy? (Sain niin halvalla). Haluaisin mieluummin valita sekä prosessorin ja muistin jopa noin £ 100 - £ 200 ja ehkä päivittää jossain myöhemmässä vaiheessa. Tiedän, saat muistin hiljainen halpaa mutta olen hieman takaisin, jos se tulee käsittelijöille. I run destop julkaista ohjelmia ja tehdä hieman pelaamista. |
|
| |||
| |||
| Errrr yksi E8400 ja joitakin tuotemerkin nimeltä RAM käydessä 800MHz pitäisi nähdä teitä sakko sinne. Ei hyvältä erityisiä tuotemerkkejä, mutta eivät saa halpaa tavaraa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et saa emolevyn jo I'd ohittaa sen. Saat pohjimmiltaan mitään yli UD3P tai vast P45 emolevy. Aivan aluksi, mitä on PSU malli? Jos sinulla on se "on halpaa", se ei välttämättä ole niin hyvä ajatus itse käyttää sitä. Toiseksi I'd kiinni yksi E7300 siellä. Grafiikkakortti hieman päivätty, niin olet parempi säästää hieman rahaa suoritintehon ja säästö uuden ruodussa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok joten sano, että aluksella on hyvä hinta. Olin myös tutkii tätä aluksella "Asus P5Q PRO P45 Socket 775 8 Channel Audio ATX emolevy" kuten olin kuullut hyviä asioita siitä. Onko ok vai onko sinulla toinen ehdotus. The PSU linkki on tässä http://www.ebuyer.com/product/114801 |
|
| |||
| |||
| Se ei ole oikeastaan arvoinen hinta ellei olet maksajavirastojen super Pilkkahintainen sitä. Yrittää http://www.ebuyer.com/product/145686. http://www.ebuyer.com/product/150985 varten PSU, että kukaan pimahtaa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Se sai minut nauramaan. joo, jos voisitte saada e8400 halpaa, että olisi hyvä. Olen samaa mieltä siitä, hiilellä, sen ei kannata hinta, gigatavu on parempi. plus P45 on suuri piirisarja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusia Build Asus P5Q SE-o piippausta / postitse tai Näyttö | namenone | Rautatavaran Chat | 2 | 10 syyskuu 2009 14:08 |
| Asus Striker II Formula bios - 2 kysymystä + 1 lisää | craiig | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Joulukuu 2008 16:22 |
| Optimus Maximus-näppäimistö | pete21 | Rautatavaran Chat | 2 | 1st Jun 2008 13:23 |
| = JOS kaava | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 5 | 17th Feb 2008 09:10 |
| Asus Striker 2 Formula joitakin avoimia kysymyksiä | codymackay | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 10th Feb 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |