mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Asus Maximus II Formula pc bouwen

Reply

Thread Tools
Old 7 januari 2009, 07:24
Lid Fractie

Default Asus Maximus II Formula pc bouwen

Ik wil bouwen aan een PC met een Asus Maximus II Formula P45 Socket 775 8 kanaals audio ATX moederbord te lopen met een BFG NVIDIA GeForce 8800 GT OC 512MB PCIe 2.0 grafische kaart en 750W Sovjet-Unie.

Kunt u mij vertellen een geschikte processor te kopen en geheugen zonder waait de begroting?
Old 7 januari 2009, 08:27
Lid Fractie

ja ik kan proberen te hlep je. eerste start, you dont behoefte aan een 750 watt PSU voor deze onderdelen. wat is uw budget? en heb je geacht een andere videokaart aangezien dit een niet echt de moeite waard de prijs.
Old 7 januari 2009, 08:44
Lid Fractie

Hi ilop

Ik alles klaar hebben de voeding en grafische kaart, dus ik hoop dat ze kunnen worden gebruikt met dit moederbord? (Ik heb zowel op de goedkope).

Ik zou liever kiezen beide processor en geheugen voor ongeveer £ 100 - £ 200 en misschien een upgrade op een later stadium. Ik weet dat je kunt krijgen geheugen rustig goedkoop maar ik ben een beetje verloren als het gaat om processoren.

Ik run destop publishing programma's en doen een beetje van gaming.
Old 7 januari 2009, 15:51
Lid Fractie

Errrr een E8400 en sommige merk genaamd RAM draaiend op 800MHz moet zie je er goed. Niet goed op specifieke merken, maar krijgt niet goedkoop spul!
Old 7 januari 2009, 17:47
Donor Groep

Als je niet krijgt het moederbord al I'd overslaan. Je krijgt in feite niets meer dan een UD3P of equiv P45 moederbord.

Ten eerste, wat is het PSU model? Als u got it "op de goedkope" kan het niet zo'n goed idee om daadwerkelijk gebruiken.

Ten tweede, ik blijf een E7300 in. De grafische kaart is een beetje gedateerd, dus je bent beter af te slaan een beetje geld op de CPU en sparen voor een nieuwe vaststelling van de lijn.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 januari 2009, 05:25
Lid Fractie

Ok, dus je zegt het bestuur is de moeite waard de prijs. Ik was ook onderzoek naar dit board 'Asus P5Q PRO P45 Socket 775 8 kanaals audio ATX Motherboard "als ik had goede dingen gehoord over. Is het ok of heb je een andere suggestie.

De PSU link hier http://www.ebuyer.com/product/114801
Old 8 januari 2009, 05:55
Donor Groep

Het is niet echt de moeite waard de prijs, tenzij u betaalt super spotgoedkoop voor. Proberen http://www.ebuyer.com/product/145686.

http://www.ebuyer.com/product/150985 voor de PSU, dat zal opblazen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 9 januari 2009, 16:44
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
dat zal opblazen.
Dat maakte me aan het lachen. ja als je kan krijgen van de e8400 goedkoop dat zou goed zijn. Ik ben het eens met koolstof, zijn het niet waard de prijs, gigabyte is beter. vermeerderd met de P45 is een prima chipset.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.