![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker å bygge en PC med en Asus Maksim II Formula P45 Socket 775 8 Channel Audio ATX Hovedkort å kjøre med en BFG NVIDIA GeForce 8800 GT OC 512 MB PCIe 2.0 grafikkort og 750W FSU. Kan du fortelle meg en passende prosessor til å kjøpe og minne uten å blåse budsjettet? |
|
| |||
| |||
| ja jeg kan prøve å hlep deg. første av, du ikke trenger en 750 watts PSU for disse delene. Hva er budsjettet? og har du vurdert et annet skjermkort siden den ikke er virkelig verdt prisen. |
|
| |||
| |||
| Hi ilop Jeg rede har strømforsyning og grafikkort så jeg håper de kan brukes med dette hovedkortet? (Jeg har både på billige). Jeg foretrekker å plukke både prosessor og minne deg for rundt £ 100 - £ 200 og kanskje oppgradere til noe senere tidspunkt. Jeg vet at du kan få minne quiet billig men jeg er litt lost når det gjelder prosessorer. Jeg kjøre destop publishing program og gjøre litt spilling. |
|
| |||
| |||
| Errrr en E8400 og noen splitter kalt RAM kjører på 800MHz bør se deg fine der. Ikke godt på bestemte merkevarer, men ikke får billig stuff! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke får hovedkortet allerede Jeg vil hoppe over det. Du får i utgangspunktet ikke mer enn en UD3P eller equiv P45 hovedkort. Først av, hva er PSU modell? Hvis du har det på billig "kan det ikke så lurt å faktisk bruke den. Sekund, jeg vil holde fast en E7300 der. Grafikkortet er litt datert, slik at du er bedre å spare litt penger på CPU og lagring for en ny ned linjen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok så sier styret er verdt prisen. Jeg var også forsker på dette forumet "Asus P5Q PRO P45 Socket 775 8 Channel Audio ATX Hovedkort" som jeg hadde hørt gode ting om det. Er det ok, eller har du et annet forslag. Den PSU link her http://www.ebuyer.com/product/114801 |
|
| |||
| |||
| Det er egentlig ikke verdt prisen med mindre du betaler super smuss billig for det. Prøve http://www.ebuyer.com/product/145686. http://www.ebuyer.com/product/150985 for PSU, at man skal blåse opp.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Det fikk meg til å le. ja hvis du kunne få e8400 billig det ville være bra. Jeg er enig med karbon, det er ikke verdt prisen, gigabyte er bedre. pluss p45 er en stor brikkesettet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nybygg med Asus P5Q SE-Nei piper / post eller Display | namenone | General Hardware Chat | 2 | 10 september 2009 14:08 |
| Asus Striker II Formula bios - 2 spørsmål + 1 mer | craiig | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 2 desember 2008 16:22 |
| Optimus Maksim tastatur | pete21 | General Hardware Chat | 2 | 1 juni 2008 13:23 |
| = HVIS formel | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 5 | 17 februar 2008 09:10 |
| Asus Striker 2 Formula, noen spørsmål | codymackay | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 10 februar 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |