![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg få ASUS P5E3 Premium / WIFI-AP @ n LGA 775 DDR3 Intel X48 ATX Intel Bundkort med en 1000W strømforsyning. Jeg tænkte på, hvad "høje ende" CPU'er vil være forenelige med dette bundkort og hvilke RAM vil være forenelige [DDR3 er, hvad jeg har hørt]. Også, mens jeg er på det samme emne. Kan du fortælle mig, hvad grafikkort vil arbejde med dette bundkort også høje ende. Ville vand køling være en god idé? og hvilke modeller eller producenter er gode på dette område? Jeg er heller ikke sikker på hvad jeg har brug for. Hvis jeg har overset nogle vigtige komponenter skal du sætte dem også i. Mange tak gutter, hvis du kan hjælpe mig ud. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok enhver PCIe grafikkort vil arbejde wuad støbekerner vil også arbejde i denne computer, hvis du har penge gå til en af de 45mn CPU'er men dont få 3 GHz, som du kan overclock det um somthing du gik glip af mabye hvis du vil have rigtig god lydkvalitet et lydkort mabye en TV-tuner til at se tv
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR3 1600 vil arbejde, snup en E8400 eller E8500 og to 8800GTS og være lykkelige.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hans bundkort ikke SLI den har 2 PCIe x16, men er ikke SLI så kun får 1 8800gts |
|
| |||
| |||
| Er du helt sikker på om dette? At bundkortet har 3x PCI-E slots og alle bestyrelser, jeg har nogensinde anvendt med 790i chipset og / eller mere end én PCI-E x16 slot virkede fint i SLI.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den P5E3 bundkort har en X48 chipset, der understøtter Crossfire med ATI grafikkort.
| |||
| |||
| hahaha Jeg var se på deluxe version woopsies |
|
| |||
| |||
| lol ville hjælpe, hvis du kigger på den rigtige. Så hvis jeg fik denne ret ... mobo = Premium P5E3 CPU = E8500 [dog ikke ville en quad fungere bedre?] Grafik = 2 x 8800GTS |
|
| |||
| |||
| nej du kan kun køre 1 nvdia kortet eller 2 ATI kort |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Asus M3A78-EM Bundkort Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 14 august 2009 12:28 |
| Asus P4GE-MX Bundkort Hjælp | chang | CPU, bundkort og RAM | 0 | 16 juni 2009 23:02 |
| Ajourføring Video Card - Asus-A7V8X-X Bundkort | mcmso | Grafikkort & Monitors | 12 | 27 februar 2009 18:57 |
| Bedste Bundkort - ASUS | Thunderer | CPU, bundkort og RAM | 6 | 29. sep 2007 00:39 |
| Keyboard - Jeg har problemer med min Asus A7V8X-X Bundkort | jackie | General Hardware Chat | 2 | 22. maj 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |