![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen saamaan ASUS P5E3 Premium / WiFi-AP @ n LGA 775 DDR3 Intel X48 ATX Intel emolevy, jossa on 1000W virtalähde. Mietin, mitä "huippuluokan" CPUs ovat yhteensopivia tämän emolevyn ja mitä RAM ovat yhteensopivia [DDR3 on se, mitä olen kuullut]. Myös, kun olen samaa asiaa. Voisitteko kertoa minulle, mitä näytönohjain toimii tämän emolevyn myös huippuluokan. Olisiko vesijäähdytys olla hyvä idea? ja mitä malleja tai valmistajien on hyvä tällä alalla? En myöskään ole varma siitä, mitä muuta minä tarvitsen. Jos olen jäänyt joitakin tärkeitä osia ole hyvä laittaa ne myös sisään Monet kiitokset kaverit jos voit auttaa minua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok mitään PCIe-näytönohjain tulee työn wuad porausnäytteet toimii myös tässä tietokoneessa, jos sinulla on rahaa mennä jollakin 45mn CPUs mutta dont saada 3 GHz kuin voit overclock se um somthing et nähnyt mabye jos haluat todella laadukas ääni äänikortti mabye TV-viritin katsella tv
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR3 1600 toimii, tartu E8400 tai E8500 ja kaksi 8800GTS ja olla onnellinen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hänen emolevy ei SLI se on 2 PCIe x16 mutta ei SLI niin vain 1 8800gts |
|
| |||
| |||
| Oletko aivan varma tästä? Tämä emolevy on 3x PCI-E-lähtö ja kaikki levyt olen koskaan käyttäneet kanssa 790i piirisarja ja / tai useamman kuin yhden PCI-E x16 slot työskennellyt sakon SLI.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The P5E3 emolevy on X48 piirisarja, joka tukee ristituleen kanssa ATI-näytönohjaimet.
| |||
| |||
| hahaha i oli katsot Deluxe-versio woopsies |
|
| |||
| |||
| lol auttaisi jos katsot oikea. Joten jos sain tämän oikeuden ... mobo = Premium P5E3 CPU = E8500 [kuitenkin ole neliytimiset toimivat paremmin?] Kuvat = 2 X 8800GTS |
|
| |||
| |||
| ei voi suorittaa vain 1 nvdia kortti tai 2 atin kortit |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asus M3A78-EM Emolevy Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 14th Aug 2009 12:28 |
| Asus P4GE-MX-emolevy Ohje | chang | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 16th Jun 2009 23:02 |
| Päivitetään Video Card - Asus-A7V8X-X emolevy | mcmso | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 27th Feb 2009 18:57 |
| Best Emolevy - ASUS | Thunderer | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 29. Sep 2007 00:39 |
| Näppäimistö - Minulla on ongelma minun Asus A7V8X-X emolevy | Jackie | Rautatavaran Chat | 2 | 22. toukokuuta 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |