![]() |
|
| |||
| |||
| Ik krijg de ASUS P5E3 Premium / WiFi-AP @ n LGA 775 DDR3 Intel X48 ATX Intel moederbord met een 1000W Power Supply. Ik vroeg me af wat 'high end "-processoren zal verenigbaar zijn met dit moederbord en wat RAM zal verenigbaar [DDR3 is wat ik heb gehoord]. Ook, terwijl ik over hetzelfde onderwerp. Kunt u mij vertellen welke grafische kaart zullen werken op dit moederbord ook hoog eindigen. Zou waterkoeling een goed idee? en welke modellen of fabrikanten zijn goed in dit gebied? Ik ben ook niet zeker over wat ik nodig heb. Als ik het heb gemist op enkele belangrijke onderdelen kunt u ze ook inch Many thanks guys als je me helpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok een PCIe grafische kaart zal werken wuad de kernen zal ook het werk in deze computer als u het geld gaat voor een van de 45mn CPUs, maar dont get de 3Ghz, zoals je kunt overklokken het um somthing u gemist mabye als je echt goede kwaliteit geluid een geluidskaart mabye een tv-tuner te kijken tv
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR3 1600 zal het werk, pak een E8400 of E8500 en twee 8800GTS en gelukkig zijn.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| zijn moederbord is niet SLI hij heeft 2 PCIe x16, maar is niet SLI dus alleen maar 1 8800GTS |
|
| |||
| |||
| Ben je absoluut zeker over weten? Dit moederbord heeft 3x PCI-E slots en alle platen die ik ooit heb gebruikt met de 790i chipset en / of meer dan een PCI-E x16 slot werkte prima in SLI.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De P5E3 moederbord heeft een X48-chipset die Crossfire met grafische kaarten van ATI.
| |||
| |||
| hahaha ik was te kijken naar de luxe versie woopsies |
|
| |||
| |||
| lol zou helpen als je kijkt naar de juiste is. Dus als ik dit recht ... mobo = P5E3 Premium CPU = E8500 [echter niet een quad beter?] Grafisch = 2 x 8800GTS |
|
| |||
| |||
| Nee U kunt slechts 1 nvdia kaart of 2 ATI kaarten |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Asus M3A78-EM Motherboard Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 14 aug 2009 12:28 |
| Asus P4GE-MX moederbord Help | chang | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 16 jun 2009 23:02 |
| Updaten Videokaart - Asus-A7V8X-X Motherboard | mcmso | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | 27 feb 2009 18:57 |
| Best Moederbord - ASUS | Donderaar | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 29e sep 2007 00:39 |
| Toetsenbord - Ik heb problemen met mijn Asus A7V8X-X Motherboard | Jackie | Algemeen Hardware Chat | 2 | 22 mei 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |