![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg får ASUS P5E3 Premium / WIFI-AP @ n LGA 775 DDR3 Intel X48 ATX Intel Hovedkort med en 1000W strømforsyning. Jeg lurte på hva det høy end 'CPUer vil være kompatibel med dette hovedkortet og hva RAM vil være kompatibel [DDR3 er hva jeg har hørt]. Og mens jeg er på samme emne. Kan du fortelle meg hva grafikkort vil jobbe med dette hovedkortet også high end. Vil vann kjøling være en god idé? og hvilke modeller eller produsenter er gode på dette området? Jeg er også usikker på hva annet jeg trenger. Hvis jeg har gått glipp av noen viktige komponenter, kan du putte dem i. Mange takk folkens hvis du kan hjelpe meg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok noen PCIe grafikkort fungerer det wuad kjerner vil også fungere i denne maskinen hvis du har pengene gå til et av 45mn CPUer men dont få 3 GHz som du kan overclock det um somthing du savnet mabye hvis du vil ha virkelig god lydkvalitet et lydkort mabye en TV-tuner for å se tv
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR3 1600 fungerer, ta en E8400 eller E8500 og to 8800GTS og være lykkelig.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hans hovedkort ikke SLI det er 2 PCIe x16 men er ikke SLI så får bare 1 8800gts |
|
| |||
| |||
| Er du helt sikker på dette? At hovedkortet har 3x PCI-E slots og alle rådene jeg noen gang har brukt med 790i brikkesett og / eller mer enn én PCI-E x16 slot fungerte fint i SLI.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den P5E3 hovedkort har en X48 brikkesett som støtter Crossfire med ATI grafikkort.
| |||
| |||
| hahaha jeg var ute på deluxe versjon woopsies |
|
| |||
| |||
| lol ville hjelpe om du ser på den rette. Så hvis jeg fikk denne rett ... mobo = Premium P5E3 CPU = E8500 [Men ville ikke en quadkjerne fungere bedre?] Bilde = 2 X 8800GTS |
|
| |||
| |||
| no kan du bare kjøre 1 nvdia kort eller 2 ATI kort |