![]() |
|
| |||
| |||
| Jag får ASUS P5E3 Premium / WiFi-AP @ n LGA 775 DDR3 Intel X48 ATX Intel moderkort med ett 1000W nätaggregat. Jag undrar vad "högre" processorer kommer att vara förenliga med detta moderkort och vad RAM kommer att vara förenliga [DDR3 är vad jag har hört]. Även när jag är på samma tema. Kan du berätta vad grafikkortet kommer att arbeta på detta moderkort också högre. Skulle vatten kylning vara en bra idé? och vilka modeller eller tillverkare är bra på detta område? Jag är också osäker på vad jag behöver. Om jag har missat några viktiga komponenter lägg dem också i. Tack killar om du kan hjälpa mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok någon PCIe-grafikkort kommer att arbeta i wuad gjutkärnor kommer också att arbeta i den här datorn om du har pengar gå till en av 45mn processorer men dont få 3 GHz du kan överklockning det um somthing du missade mabye om du vill ha riktigt bra ljudkvalitet ett ljudkort mabye en TV-tuner för att titta på tv
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR3 1600 kommer att fungera, ta en E8400 eller E8500 och två 8800GTS och vara lycklig.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hans moderkort inte SLI har 2 PCIe x16 men inte SLI så bara 1 8800gts |
|
| |||
| |||
| Är du helt säker? Detta moderkort har 3x PCI-E slots, och alla skivor jag någonsin användas med 790i chipset och / eller mer än en PCI-E x16 slot fungerat bra i SLI.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den P5E3 moderkortet har ett X48 chipset som stöder Crossfire med ATI grafikkort.
| |||
| |||
| hahaha jag var titta på deluxe version woopsies |
|
| |||
| |||
| lol skulle hjälpa om du tittar på den rätta. Så om jag förstått det rätt ... mobo = Premium P5E3 CPU = E8500 [Men skulle inte en quad fungera bättre?] Graphics = 2 x 8800GTS |
|
| |||
| |||
| nej du kan bara köra 1 nvdia kort eller 2 ATI-kort |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Asus M3A78-EM Moderkort Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 14 august 2009 12:28 |
| Asus P4GE-MX Motherboard Hjälp | Chang | Processorer, moderkort & RAM | 0 | 16 juni 2009 23:02 |
| Uppdatering Grafikkort - Asus-A7V8X-X Motherboard | mcmso | Grafikkort & Skärmar | 12 | 27 februari 2009 18:57 |
| Best Moderkort - ASUS | Thunderer | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 29 sep 2007 00:39 |
| Tangentbord - Jag har problem med mitt Asus A7V8X-X Motherboard | jackie | General Hardware Chat | 2 | 22 maj 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |