mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2009, 23:02
Ny Medlem Gruppen

Jeg har en Asus P4GE-MX bundkort, at jeg købte et par år siden, så jeg var ikke helt sikker på, hvad det kunne gøre, men jeg troede ikke, det ville have nogen problemer at opbygge en pc omkring den. Jeg købte en computer sagen med en 500W strømforsyning inkluderet og er begyndt at opbygge dag. Jeg kommer til at opleve, at bundkortet er formateret til at gøre en ATX 12V strømforsyning, og jeg er usikker på hvordan jeg kan gøre dette arbejde uden at skulle købe en ny sag og strømforsyning. Jeg er allerede stort set færdig med bygningen, som den er. Vil det arbejde som er med 500W effekt eller vil ikke det? Alle råd ville være velkommen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.