mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Asus P4GE-MX Hovedkort Hjelp

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 23:02
New Member Group

Default Asus P4GE-MX Hovedkort Hjelp

Jeg har et Asus P4GE-MX hovedkort som jeg kjøpte for noen år siden, så jeg var ikke helt sikker på hva det kan gjøre, men jeg ikke trodde det ville ha noen problemer med å bygge en pc rundt det. Jeg kjøpte en datamaskin sak med en 500W strømforsyning er inkludert og har startet å bygge i dag. Jeg kommer til å finne ut at hovedkortet er formatert til å gjøre en ATX 12V strømforsyning og jeg er usikker på hvordan jeg kan gjøre dette uten å måtte kjøpe et nytt tilfelle og kraftforsyning. Jeg er allerede ganske mye gjøres med bygningen som det er. Vil det fungere slik det er med 500W effekt eller ikke vil det? Noen råd ville være velkommen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Asus M3A78-EM Hovedkort Spørsmål P5200 CPUer, Hovedkort & RAM 3 14 august 2009 12:28
Oppdaterer Video Card - Asus-A7V8X-X Hovedkort mcmso Kabinetter & Skjermer 12 27 februar 2009 18:57
ASUS hovedkort. RawrrrFace16 CPUer, Hovedkort & RAM 8 16 april 2008 13:14
Best Hovedkort - ASUS Thunderer CPUer, Hovedkort & RAM 6 29. sep 2007 00:39
Keyboard - Jeg har problem med mitt Asus A7V8X-X Hovedkort Jackie General Hardware Chat 2 22 mai 2006 07:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.