mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Processorer, moderkort & RAM

Register

Asus P4GE-MX Motherboard Hjälp

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 23:02
New Member Group

Jag har en Asus P4GE-MX moderkort som jag köpte för några år sedan, så jag var inte helt säker på vad det kunde göra, men jag trodde inte att det skulle ha några problem att bygga en dator runt det. Jag köpte en dator fallet med ett 500W nätaggregat med och har börjat bygga i dag. Jag kommer att finna att moderkortet är formaterad att göra ett ATX 12V nätaggregat och jag är osäker på hur jag kan göra detta arbete utan att behöva köpa ett nytt fall och strömförsörjning. Jag är redan ganska mycket gjort med den byggnad som den är. Kommer det att fungera som det är med 500W effekt eller inte kommer den? Alla råd är välkomna.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.