![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Det er det system, jeg har for nylig lagt sammen: ASUS PB5 Socket775 Moder bord Intel Core 2 Duo E4300 processor Kingston 2GB DDR2 Memory 2 x 500GB Western Digital SATA II harddiske 550W ATX PSU ASUS Nvidia 7300GS Grafik kortet Nye 19 "Budget widesrceen TFT Monior Jeg har virkelige problemer forsøger at udrede hele Jmicron RAID system. Jeg har en disk forbundet med det indbyggede RAID socket internt og over disken knyttet til eSATA port. Så begge disks er genkendt. Hver gang jeg starter op den ordning, der synes at tage for evigt 'Afsløring drev' efter omkring et minut eller to derefter operativsystemet begynder at lancere. Men lige før, at jeg får en besked i røde siger RAID skal genopbygges. Kan nogen hjælpe mig med dette? Tak |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at det stinker, men jeg havde en jmicron og den bedste måde jeg fandt var, at bios var forældet, og der var en opgradering. Flashing af BIOS hjulpet mig med at løse en masse problemer. Men jeg har problemer med at installere vista på min lignende antræk mens xp og ubuntu arbejde som en charme gå tallet * undtagen minen er en quad kerne q6600 * |
|
| |||
| |||
| dice14u Tak for dit svar, jeg er ikke sikker på, hvordan man flash BIOS. Det lyder det lidt som RAID-system er for meget besvær. Min bedste løsning måske til at glemme de razzia og bare bruge billedbehandlingsprodukt software gerne Norton spøgelse. Jeg forstår ikke rigtigt kender. |