vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Asus P5B Raid auttaa

Reply

Thread Tools
Old 17 joulukuu 2007, 06:05
Jäsen

Default Asus P5B Raid auttaa

Hi everyone

Tämä on järjestelmän Olen äskettäin koottu:
ASUS PB5 Socket775 Äiti aluksella
Intel Core 2 Duo E4300-prosessori
Kingston 2GB DDR2-muistia
2 x 500 Gt Western Digital SATA II-kiintolevyt
550W ATX PSU
ASUS Nvidia 7300GS Graphics kortti
Uusi 19 "Talousarvio widesrceen TFT Monior

Minulla on todellisia ongelmia yritetään selvittää koko Jmicron RAID-järjestelmä.

Minulla on yksi levy liittyvät aluksen raid pistorasiaan sisäisesti ja yli levyn liittyvät eSATA-porttiin. Joten molemmat levyt ovat tunnustettu.

Everytime I boot järjestelmän se näyttää vievän ikuisesti "Etsitään asemat jälkeen noin minuutin tai kaksi sitten käyttöjärjestelmän alkaa käynnistää. Kuitenkin juuri ennen, että saan viestin punainen sanomalla raid on rakennettu uudelleen.

Voiko kukaan auttaa minua tässä?

Kiitos
Old 17 joulukuu 2007, 18:18
Banned ryhmän

Tiedän, että tämä on perseestä, mutta minulla oli jmicron ja paras tapa löysin oli, että bios oli vanhentunut, ja sille oli olemassa päivitystä. Vilkkuva bios auttaneet minua vahvistaa paljon ongelmia. Olen kuitenkin ongelmia asennettaessa näköala minun samanlaisia rig kun xp ja ubuntu olla ihmeellinen mennä kuva * paitsi omani on quad ydin q6600 *
Old 21 joulukuu 2007, 03:12
Jäsen

dice14u Kiitos vastauksestasi, en ole aivan varma, miten flash bios. Se kuulostaa se hieman kuin RAID-järjestelmä on liian paljon vaivaa.

Oma paras vaihtoehto ehkä unohtaa ratsiasta ja käyttämään kuvantamisen ohjelmistoja kuten Norton Ghost.
En todella tiedä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
A Few RAID Kysymyksiä .. 4D (Fordy (Ford) Ollie Rautatavaran Chat 3 13. toukokuuta 2009 15:15
ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) Samantha0101 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 15 Jan 2009 06:29
Raid 0 robina80 Drives & Removable Media 3 21. Joulukuu 2007 11:18
Raid ja raptors Spencer2004 Drives & Removable Media 1 17. marraskuu 2007 07:49
Raid 0 toimintaa xactly Drives & Removable Media 2 1. Sep 2007 12:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.