![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen Dit is het systeem dat ik heb onlangs samen: ASUS PB5 Socket775 Moeder boord Intel Core 2 Duo E4300-processor Kingston 2GB DDR2-geheugen 2 x Western Digital 500GB SATA II harde schijven 550W ATX PSU ASUS Nvidia 7300GS Graphics kaart Nieuw 19 "Begroting widesrceen TFT Monior Ik heb echt problemen proberen te sorteren het hele Jmicron RAID-systeem. Ik heb een schijf in verband met de onboard raid aansluiting intern en de ruim schijf gekoppeld aan de eSATA-poort. Dus beide schijven worden herkend. Everytime I start het systeem dat eeuwig lijkt te duren 'Bepaling van de stations' na ongeveer een minuut of twee dan is het besturingssysteem wordt gestart op gang te brengen. Maar net voor dat ik een bericht in het rood te zeggen dat de inval moet opnieuw worden opgebouwd. Kan iemand me helpen met dit? Bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat dit klote maar ik had een JMicron en de beste manier die ik vond was dat de bios is verouderd en er was een upgrade. Updaten van de BIOS hielp me vast een hoop problemen. Maar ik heb problemen bij het installeren van Vista op mijn soortgelijk tuig terwijl xp en ubuntu werkt als een charme go figure * behalve de mijne is een quad-core Q6600 * |
|
| |||
| |||
| dice14u Bedankt voor uw reactie, ik ben niet zo zeker van hoe de flits van de bios. Het klinkt beetje als het RAID-systeem is te veel moeite. Mijn beste optie is misschien te vergeten over de overval op en gebruikte imaging software als Norton Ghost. Ik weet echt niet. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| A Few RAID Vragen .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Algemeen Hardware Chat | 3 | 13 mei 2009 15:15 |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| RAID 0 | robina80 | Drives & Removable Media | 3 | 21 dec 2007 11:18 |
| Raid en roofvogels | Spencer2004 | Drives & Removable Media | 1 | 17 nov 2007 07:49 |
| RAID 0 operatie | xactly | Drives & Removable Media | 2 | 1e sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |