![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ei kukaan tiedä, mistä löydän uudelleen tämän hallituksen? ive Hapatetusta eräitä suuria alueita, mutta tuloksetta. näyttää siltä, että hyvä hallitus ja voin saada sen todella hyvään hintaan, joten haluan nähdä, mitä asiantuntijat ovat sitä mieltä, että se |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tässä you go
| |||
| |||
| Tämä suo-standardin versio on hieman konstikas - Minulla oli yksi, mutta kun olen asentanut sen videon piiri ei toimi. Joten katselin ympärilleni ja löysi monia ihmisiä, joilla on sama ongelma. Olen nyt saanut P5QL PRO - joka toimi hyvin ensimmäinen go (se oli RAM-muistia, jotka eivät ole ..), joten suosittelemme tai alempaan kuin vakiolaatu aluksella.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen käyttänyt joukko niitä ennen. Tosin useimmat niistä olivat Pro-versiot, mutta minulla on myös ollut ongelmia, jotka suo-standardin ne. Näyttää siltä, että hyvin vähän eroa minulle paitsi Pro yksi on liittimet huomattavasti järkevämpää paikoissa ja näyttää paremmalta (musta). On myös tarkastella niitä Gigabyte EP45-UD3P tai DS3L
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai UD3L!
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tai jollekin muulle 300 inkarnaationsa tämän aluksella, jotka näyttävät olevan olemassa haha. Hinnoittelua koskevat eri malleja näyttää olevan koko seinän Yhdistyneessä kuningaskunnassa sekä yksi toimittaja I ostaa se UD3P on sama hinta kuin DS3L. Siirry kuva.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| thanks guys, että UD3P näyttää hienolta aluksella, mutta vähän kallis tänne. että P5QL-PRO näyttää varsin hyvä, vaikka, ja se on halvempi kuin P5Q. so I'll hieman lähempänä toisiaan UD3L, DS3L ja P5QL-PRO |
|
| |||
| |||
| okei ... ive näytti noin vähän ja myös hieman laudat minun hintaluokassa niin im parhaillaan tarkastellaan Asus P5Q Asus P5QL-PRO Asus P5QL-E ECS P45T-A ASrock P45DE Gigabyte EP45-UD3L MSI P45 Neo-F on jokin näistä boards selvästi paremmin kuin toiset. En suunnitelma overclocking hieman samoin. |
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti olen luultavasti mennä kanssa P5Q Pro pois tästä luettelosta. Sanoisin välttää ASRock ja MSI niistä. Mielestäni MSI yhdestä olla tuskaa overclock, varsinkin jos ei ole niin paljon kokemusta overclocking. Se tekee asioista turhan sekava. The P5Q Pro on parempi sitten P5Q joten jos se on halvempaa, se on ei brainer näiden kahden. Mutta sitten jälleen Gigatavu UD3L on erinomainen aluksella samoin. Whats halvempaa kanssasi?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| että ASrock on halvin, jonka jälkeen ECS että P5QL-PRO on 170 dollaria, mutta sen perusteella P43 piirisarjan, että P5Q on vain $ 5 enemmän ja thats perustuu P45-piirisarja. että UD3L on 180 dollaria. mutta olin kiinnostunut tästä P5Q, koska olen nähnyt sen 175 dollaria, kun sen normaalihinta muissa varastoissa on yli $ 200 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vaihtoehtoinen hallituksen Asus P5N-esli. | LESLIZ | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 4 marraskuu 2009 05:19 |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| E7200 UUDELLEENTARKASTELU | redden137 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 10th Apr 2008 04:18 |
| Review of 9800 GX2 | redden137 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 21. Maaliskuu 2008 02:59 |
| The Wii tarkastelu | Mariam | PC & Console Gaming | 2 | 8. Lokakuu 2007 10:00 |
| Thread Tools | |
| |