![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Weet iemand waar ik kan vinden van een herziening van dit board? ive soured enkele van de belangrijkste sites, maar het heeft niets geholpen. Het lijkt een goede raad en ik kan u kunt het op een echt goede prijs, dus ik zou graag willen zien wat de deskundigen van het |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier u
| |||
| |||
| Het hoogveen standaard versie is een beetje gehaaid - Ik had een maar toen installeerde ik het de video-circuit niet werkte. Ik keek rond en vinden veel mensen met dezelfde problemen. Ik heb nu de P5QL PRO - die werkte prima eerste gaan (het was het RAM-geheugen dat niet ..) dus ik zou aanraden of terugzetting van de standaard boord.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een heleboel van hen eerder. Weliswaar waren de meeste van deze Pro-versie, maar ik heb ook geen problemen had met het hoogveen standaard zijn. Lijkt weinig verschil voor mij, behalve de Pro heeft een connectoren in veel verstandige plaatsen en ziet er beter uit (zwart). Hebben ook een blik op de Gigabyte EP45-UD3P of DS3L
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of UD3L!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Of een van de andere 300 incarnaties van dit board die lijken te bestaan, haha. De prijzen op de verschillende modellen lijkt te zijn over de hele muur in het Verenigd Koninkrijk en een leverancier die ik koop, komt de UD3P voor dezelfde prijs als de DS3L. Ga figuur.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| thanks guys, UD3P het lijkt op een groot bord, maar zijn een beetje duurder dan hier. de P5QL-PRO looks pretty good al en is goedkoper dan een P5Q. dus ik kijk een beetje dichter bij de UD3L, DS3L en de P5QL-PRO |
|
| |||
| |||
| oke ... ive keek een beetje rond en ook wat meer platen in mijn prijsklasse zo im momenteel Asus P5Q Asus P5QL-PRO Asus P5QL-E ECS P45T-A ASrock P45DE Gigabyte EP45-UD3L MSI P45 Neo-F zijn een van deze borden duidelijk beter dan de anderen. Ik ben van plan overklokinstellingen een beetje ook. |
|
| |||
| |||
| Persoonlijk zou ik waarschijnlijk gaan met de P5Q Pro uit die lijst. Ik zou zeggen vermijden ASRock en MSI zijn. Ik vind het een MSI te pijn te overklokken, vooral als u niet beschikt over veel ervaring met overklokken. Het maakt de zaken onnodig verwarrend. De P5Q Pro is beter dan de P5Q dus als het goedkoper is dan is het een no Brainer tussen die twee. Maar dan weer de Gigabyte UD3L is een uitstekende boord zijn. Wat is goedkoper met je?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| de ASrock is de goedkoopste, gevolgd door de ECS de P5QL-PRO is $ 170, maar zijn gebaseerd op de P43 chipset, de P5Q is slechts $ 5 meer en dat is gebaseerd op een P45 chipset. de UD3L is $ 180. maar ik was geïnteresseerd in de P5Q omdat ik heb gezien dat het voor $ 175, wanneer de normale prijs bij andere winkels is ruim boven de $ 200 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alternatief Commissarissen aan Asus P5N-esli. | LESLIZ | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 4 november 2009 05:19 |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| E7200 TOETSING | redden137 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 10 apr 2008 04:18 |
| Herziening van de 9800 GX2 | redden137 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 21 mrt 2008 02:59 |
| De Wii review | mariam | PC & Gaming Console | 2 | 8 okt 2007 10:00 |
| Thread Tools | |
| |