![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vet noen hvor jeg kan finne en gjennomgang av dette forumet? Ive soured noen av de store områder, men til ingen nytte. det ser ut som en god styret og jeg kan få det til en god pris, så jeg vil gjerne se hva ekspertene tror på det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her du går
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The bog standard versjon er en bit dodgy - Jeg hadde en men når jeg installerte den videoen krets var ikke fungerer. Så jeg kikket rundt og fant mange personer med samme problemer. Jeg har nå fått P5QL PRO - noe som fungerte fint første går (det var RAM som mislyktes ..) så jeg vil anbefale opp eller downgrading fra vanlige bord.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brukt en haug av dem før. Admittedly de fleste av dem var Pro versjoner, men jeg har ikke hatt problemer med bog standard seg. Virker som svært liten forskjell for meg, bortsett fra Pro-en har kontakter i langt mer fornuftige steder og ser bedre (svart). Også ta en titt på Gigabyte EP45-UD3P eller DS3L
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller UD3L!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Eller noen av de andre 300 inkarnasjoner av dette forumet som synes å eksistere haha. Prisstrukturen på ulike modeller synes å være over hele veggen i Storbritannia også, en leverandør jeg kjøpe fra virker UD3P for samme pris som DS3L. Gå figuren.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Takk fyrene, den UD3P ser ut som et stort bord men litt dyrt her. den P5QL-PRO ser ganske bra selv, og er billigere enn en P5Q. så jeg skal se litt nærmere på UD3L, DS3L og P5QL-PRO |
|
| |||
| |||
| ok ... Ive kikket rundt litt og fant også noen mer styrene i min prisklasse så im øyeblikket ser på Asus P5Q Asus P5QL-PRO Asus P5QL-E ECS P45T-A ASrock P45DE Gigabyte EP45-UD3L MSI P45 Neo-F er noen av disse rådene klart bedre enn de andre. jeg har tenkt på overclocking litt også. |
|
| |||
| |||
| Personlig ville jeg sannsynligvis gå med P5Q Pro ut av den listen. Jeg vil si unngå ASRock og MSI seg. Jeg finner MSI en å være smertefullt å overclock, spesielt hvis du ikke har så mye erfaring med overclocking. Det gjør ting unødvendig forvirrende. The P5Q Pro er bedre deretter P5Q så hvis det er billigere så det er en no brainer mellom de to. Men så igjen Gigabyte UD3L er et utmerket bord også. Hva er billigere hos dere?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| den ASrock er den billigste, etterfulgt av ECS den P5QL-PRO er $ 170 men basert på P43-brikkesettet, den P5Q bare $ 5 mer og dvs basert på P45 brikkesettet. den UD3L er $ 180. men jeg var interessert i P5Q fordi jeg har sett det for $ 175, når den vanlige prisen på andre butikker er godt over $ 200 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alternativ styret til Asus P5N-esli. | LESLIZ | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 4 november 2009 05:19 |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 15 januar 2009 06:29 |
| E7200 ANMELDELSE | redden137 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 10 april 2008 04:18 |
| Gjennomgang av 9800 GX2 | redden137 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 21 mars 2008 02:59 |
| The Wii anmeldelse | mariam | PC & Console Gaming | 2 | 8 oktober 2007 10:00 |
| Thread Tools | |
| |