![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Finns det någon som vet var jag kan hitta en översyn av denna styrelse? ive soured några av de större områden men till ingen nytta. det ser ut som en bra styrelse, och jag kan kan få det på ett riktigt bra pris, så jag skulle vilja se vad experterna tycker om det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Här du går
| |||
| |||
| Den mosse standardutförande är lite skumma - Jag hade en men när jag installerat den videon kretsen inte fungerade. Så jag tittade runt lite och fann många människor med samma problem. Jag har nu fått P5QL PRO - som fungerade bra första gå (det var RAM som inte ..) så jag skulle rekommendera eller nedgradering från Standard Board.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har använt ett gäng av dem innan. Visst de flesta av dessa var Pro versioner men jag har inte haft problem med bog-standard sådana. Verkar som mycket liten skillnad för mig förutom Pro en har kontakter i långt mer förnuftigt platser och ser bättre (svart). Också ta en titt på Gigabyte EP45-UD3P eller DS3L
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller UD3L!
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Eller någon av de andra 300 inkarnationer av denna styrelse som verkar finnas haha. Prissättningen på de olika modellerna verkar vara över hela väggen i Storbritannien också, en leverantör jag köper från tänker UD3P för samma pris som DS3L. Gå siffra.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| tack grabbar, den UD3P ser ut som en stor kartong, men lite dyra här. den P5QL-PRO ser ganska bra ändå och är billigare än en P5Q. så jag ska titta lite närmare på UD3L, DS3L och P5QL-PRO |
|
| |||
| |||
| okej ... ive tittat runt lite och hittade några fler skivor i min prisklass så im närvarande Asus P5Q Asus P5QL-PRO Asus P5QL-E ECS P45T-A ASrock P45DE Gigabyte EP45-UD3L MSI P45 Neo-F är någon av dessa styrelser klart bättre än de andra. Jag tänker överklocka lite också. |
|
| |||
| |||
| Personligen skulle jag förmodligen gå med P5Q Pro ur denna förteckning. Jag skulle säga undvika ASRock och MSI sådana. Jag tycker att MSI en att en smärta till överklockning, särskilt om du inte har så mycket erfarenhet med överklockning. Det gör det onödigt förvirrande. Den P5Q Pro är bättre än den P5Q så om det är billigare så är det en no brainer mellan dessa två. Men då blir det Gigabyte UD3L är ett utmärkt styrelsen också. Vad billigare med dig?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| den ASrock är billigast, följt av ECS den P5QL-PRO är $ 170, men det bygger på P43 chipset, det P5Q endast är $ 5 mer och thats bygger på en P45 chipset. den UD3L är $ 180. men jag var intresserad av P5Q eftersom jag har sett den för $ 175, när dess ordinarie pris till andra butiker är långt över $ 200 |