![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop bygget et system og har p5q bord og en Intel e8400 chip, når jeg starter det op hardware overvåge temperatur begynder at skyde op, og derefter rejser en alarm på 100c efter mindre end 2 min. ved hjælp af bestanden køligere som jeg Brok den coolmaster en ![]() Alt er sat i bøde, men det stadig gør det jeg dont kende hvad de skal gøre nu, jeg har en Duff chip eller bord eller jeg gør noget forkert Enhver hjælp ville være dejligt denne ting fik mig så stresed |
|
| |||
| |||
| Kan vi gå ud fra du ikke er over clocking? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og at HSF er afgjort fastgjort korrekt.
| |||
| |||
| Nej nej overclocking direkte fra boksen og im temmelig sikker på, at HSF er på rette alting ser boltet korrekt ned |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du læst vejledningen, der fulgte med CPU? hvis din 100% shure at dens alle tilsluttet god dem sine mest likley et dårligt bundkort scensor
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Termisk pasta?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tvivler endda uden termisk indsæt temps ville være at høje Jeg kender nogen, der kender nogen, hvordan doesnt bruge termisk pasta på alle! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aktiemarkedet HSF's fra Intel jeg tror, har nogle termisk pasta på dem. Er du sikker på at det er trykket ned fast på CPU, og at blotting er ordentligt låst i?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har en kontrol af de bolte, så prøv at dreje dem forsigtigt med hænderne, hvis de flytter på alle, de er ikke korrekt, hvis de er faste, de er gode.
| |||
| |||
| Dets at ligne et dodgy bord sensor ive downloadet en temp program og løb sin egen og sine kommende op 30c fra chip 32 fra bundkortet sensor Gudskelov tænkte min chip var død, da den kom op 104c ![]() Tak for svarene virkelig værdsat Karma for alle |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overclocking Intel E8400 - Core hastighed og multiplikator svingende | Juan Bueno | CPU, bundkort og RAM | 1 | 6. jun 2009 15:45 |
| Intel Celeron M overophedning? | anthonyla65 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 28 oktober 2008 06:52 |
| Opgradering til en Intel e8400 - Hjælp! | Twisted | CPU, bundkort og RAM | 10 | 4 juli 2008 06:05 |
| Intel E8400 og eVGA nForce 680i BIOS | Aceras | General Hardware Chat | 4 | 25 januar 2008 00:28 |
| Asus eller Intel??? | kknight0506 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 4. maj 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |