![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist een systeem gebouwd en hebben de p5q boord en een intel e8400 chip als ik begin het op de hardware de temperatuur begint te schieten en dan uitstappen uit een alarm op 100 C, na minder dan 2 minuten. met behulp van de stock koeler zoals ik Brok de coolmaster een ![]() Alles is aangesloten, in fine, maar nog steeds is het i dont weet wat te doen nu heb ik een duff chip of spaanplaat of doe ik iets verkeerd Alle hulp zou geweldig zijn deze dingen heb me zo stresed |
|
| |||
| |||
| Kunnen wij er vanuit dat je niet meer dan kloksnelheid? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En dat de HSF is zeker gehecht correct.
| |||
| |||
| Nee nee overklokinstellingen direct uit de doos en im pretty sure de HSF is recht alles ziet er vastgebout correct |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je de aanwijzingen die bij de cpu? als je 100% zeker zijn dat alle aangesloten goed ze haar meest likley een slecht moederbord scensor
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thermische plakken?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik betwijfel zelfs zonder thermische plak de temps zou dat hoge Ik weet iemand die weet iemand hoe doesnt gebruik thermische pasta op alle! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De voorraad HSF's van Intel denk ik wel een aantal thermische pasta op hen. Weet u zeker dat het is ingedrukt stevig op de CPU en dat de vlekken zijn goed vergrendeld?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebben een controle van die bouten, proberen te draaien ze zachtjes met je handen, als zij zich op alle, ze zijn niet goed, als ze zijn stevig, ze zijn goed.
| |||
| |||
| Zijn op zoek als een dodgy boord sensor ive gedownload een temp programma en liepen zij en haar komen 30c van de chip 32 vanaf het moederbord sensor Dank god dacht dat mijn chip dood was toen hij kwam 104 C ![]() Bedankt voor de antwoorden echt gewaardeerd Karma voor alle |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Overklokken Intel E8400 - Core snelheid en multiplicatoreffecten fluctuerende | juan bueno | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | Van de 6 juni 2009 15:45 |
| Intel Celeron M oververhitting? | anthonyla65 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 28 okt 2008 06:52 |
| Upgrade naar een Intel e8400 - Help! | Twisted | CPUs, Moederborden & RAM | 10 | De 4 juli 2008 06:05 |
| Intel E8400 en eVGA nForce 680i BIOS | Aceras | Algemeen Hardware Chat | 4 | 25 Jan 2008 00:28 |
| Asus of Intel? | kknight0506 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | De 4 mei 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |