![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat bygget et system og har p5q bord og en Intel e8400 chip når jeg starter den opp maskinvaren overvåke temperaturen begynner å skyte opp og turer ut en alarm ved 100c etter mindre enn 2 minutter. bruker stock kjøler som jeg brok den coolmaster en ![]() Alt er plugget i bot men likevel virker det jeg dont vite hva du skal gjøre nå har jeg en Duff chip eller bord eller gjør jeg noe galt Eventuelle hjelpe ville være fint dette ting fikk meg så stresed |
|
| |||
| |||
| Kan vi anta at du ikke er over clocking? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og at HSF er definitivt festet riktig.
| |||
| |||
| Nei nei overclocking rett fra boksen og im ganske sikker på HSF er på høyre alt ser bolted ned riktig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjorde du lese instruksjonene som fulgte med CPU? hvis din 100% shure at alle koblet godt dem sin mest likley dårlig hovedkort scensor
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Termisk lim?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tviler, selv uten termisk lime temps vil være at høy Jeg kjenner noen som kjenner noen hvordan doesnt bruke termisk pasta på alle! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aksjemarkedet HSF er fra Intel tror jeg har noen termisk lim på dem. Er du sikker på at det er presset ned fast på CPU og at blots er ordentlig låst?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha en sjekk av slike bolter prøve kronglete dem forsiktig med hendene, hvis de beveger seg i det hele tatt, er de ikke på riktig måte, hvis de er fast, de er gode.
| |||
| |||
| Its ligner et dodgy bord sensor Ive lastet ned en temp programmet og kjørte det og kommer opp 30c fra chip 32 fra hovedkortet sensor Takk gud tenkte mitt chip var død da den kom opp 104c ![]() Takk for svar virkelig verdsatt Karma for alle |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overclocking Intel E8400 - Core fart og multiplikatormetoder varierende | Juan Bueno | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 6 juni 2009 15:45 |
| Intel Celeron M overoppheting? | anthonyla65 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 28 oktober 2008 06:52 |
| Oppgradering til Intel e8400 - Hjelp! | Twisted | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 4 juli 2008 06:05 |
| Intel E8400 og eVGA nForce 680i BIOS | Aceras | General Hardware Chat | 4 | 25 januar 2008 00:28 |
| Asus eller Intel?? | kknight0506 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 4 mai 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |