![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys, ik heb mijn oog op de Asus Striker 2 mobo Formule thats uit, net een paar vragen over. 1. Kun je 2 say 8800GTS grafische kaarten op in plaats van drie? 2. Is het de moeite waard de 470 oneven dolars (AUD) 3. Als het niet, of als theres een ander mobo daar thats ofwel kreeg de nForce 680i-chipset die er thats zijn geld waard please tell me. (Voornaamste reden is omdat ik niet de OCing deel vinden op mijn moederborden BIOS) mijn mobo is de Gigabyte GA-P35-DS3 mobo. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om eerlijk te zijn, als ik ging all-out gaan, zou ik een moederbord met DDR3-ondersteuning. Ik zie geen enkele reden om aan te kopen die een, zette twee 8800GTS in en vervolgens geraakt minder dan zes maanden later met veroudering. Je hebt een goede raad, ik zou niet betalen die veel voor SLI ondersteuning als een stroom enkele kaart bijna alles kan draaien.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| bedankt voor het antwoord, Ik denk dat ik niet goed genoeg boord te hebben, maar ik kan nog steeds niet vinden waar OC mijn CPU in het BIOS. Ik heb gekeken in de handleiding en het was niet veel helpen. Any help? |
|
| |||
| |||
| = O i hav de Asus Striker II =)) echt goed bestuur, maar de oc'ing tools zijn erg onstabiel dus zinloos bios ftw * * |
|
| |||
| |||
| Soms moet je snoop een beetje rond, veel van hen noemen de FSB aan te passen menu "Cell Menu" of iets stom.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed de een die beter is, maar net als de asus is door EVGA 780i