![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg har mine øyne på Asus Striker 2 Formula mobo dvs ut, har fått noen spørsmål om det. 1. Kan du kjøre 2 si 8800GTS grafikkort på den i stedet for tre? 2. Er det verdt det 470 ulike dolars (AUD) 3. Hvis ikke, eller hvis Theres en annen mobo ute dvs fikk enten nForce 680i brikkesett ute dvs verdt sine penger kan du fortelle meg. (Hovedårsaken er cos Jeg finner ikke OCing del på hovedkort BIOS) min mobo er Gigabyte GA-P35-DS3 mobo. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For å være ærlig, hvis jeg skulle gå all-out, ville jeg få et hovedkort med DDR3-støtte. Jeg ser ikke noen grunn til å kjøpe den, legg to 8800GTs i det, og deretter komme hit mindre enn seks måneder senere med obsolescence. Du har et godt brett, ville jeg ikke betale så mye for SLI støtte når en gjeldende enkelt kortet kan kjøre nesten alt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk for svar, Jeg har et godt nok bord, men jeg fortsatt ikke kan finne ut hvor de skal OC min CPU i BIOS. Jeg har sett i bruksanvisningen og det var ikke mye hjelp. Any help? |
|
| |||
| |||
| = O i hav de asus striker II =)) veldig bra brett men oc'ing verktøyene er veldig ustabil så det meningsløst * bios ftw * |
|
| |||
| |||
| Noen ganger må du Snoop rundt litt, mange av dem ringe FSB adjuster menyen "Cell Menu" eller noe dumt.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel det som er bedre, men som asus er å evga 780i
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Striker II Extreme Overvolt Issue | clearerror | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 11 juni 2009 22:02 |
| Asus Maksim II Formula PC bygge | mizsua | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 9 januar 2009 16:44 |
| Asus Striker II Extreme Ram Problem | Vanquish39 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 3 desember 2008 21:38 |
| Asus Striker II Formula bios - 2 spørsmål + 1 mer | craiig | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 2 desember 2008 16:22 |
| = HVIS formel | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 5 | 17 februar 2008 09:10 |
| Thread Tools | |
| |