![]() |
|
| |||
| |||
| Build: Asus Striker II Extreme Core 2 Quad Q9550 4 GB DDR3 1800 GTX 280 Bundkortet siger den understøtter DDR3, men i 1800 den siger overclocked. Jeg købte min ram allerede i 1800. Behøver jeg at gøre noget i bios? Er min computer kan se, at det arbejder i 1800? De ram jeg købte er ikke overclocked. Enhver hjælp vil være værdsat. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan indstille frekvensen, spænding etc manuelt i BIOS, kan du prøve at gøre det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Memory båndbredde er nytteløst på Core 2 for de flestes vedkommende. Indstilling korrekte tider, er det fint, men du bør ikke køre RAM asynkront.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Striker II Extreme Overvolt Issue | clearerror | CPU, bundkort og RAM | 0 | 11th May 2009 22:02 |
| Asus Striker II Formula BIOS - 2 spørgsmål + 1 mere | craiig | CPU, bundkort og RAM | 3 | 2 december 2008 16:22 |
| Asus Striker 2 Formula, nogle spørgsmål | codymackay | CPU, bundkort og RAM | 5 | 10 februar 2008 17:24 |
| X-fi gamer ekstrem | ironsferret | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 1 februar 2008 13:23 |
| Der har et problem med asus P.5N-E SLI | necromancier | CPU, bundkort og RAM | 13 | 27 juli 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |