![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Rakennekorkeus: Asus Striker II Extreme Core 2 Quad Q9550 4GB DDR3 1800 GTX 280 Emolevyn sanoo, että se tukee DDR3 mutta 1800 se sanoo Kokonaispistemäärä. Ostin minun ram jo 1800. Tarvitseeko minun tehdä jotain bios? Onko minun tietokone, että se työskentelee 1800? RAM ostin ei kokonaisuudesta. Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit asettaa taajuuden, jännitteen etc manuaalisesti BIOS, kokeile näin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muistin kaistanleveys on hyödytön ja Core 2 suurin osa. Asettaminen oikea ajoitus on hyvä, mutta sinun ei pitäisi RAM asynkronisesti.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Striker II Extreme Overvolt Issue | clearerror | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 11th Jun 2009 22:02 |
| Asus Striker II Formula bios - 2 kysymystä + 1 lisää | craiig | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Joulukuu 2008 16:22 |
| Asus Striker 2 Formula joitakin avoimia kysymyksiä | codymackay | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 10th Feb 2008 17:24 |
| X-fi gamer äärimmäisen | ironsferret | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 1. Feb 2008 13:23 |
| Joiden ongelmana on asus p5n-E SLI | necromancier | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 27. Jul 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |