mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Asus Striker II Formula BIOS - 2 spørgsmål + 1 mere

Reply

Thread Tools
Old 25 November 2008, 05:35
Medlem Gruppen

Default Asus Striker II Formula BIOS - 2 spørgsmål + 1 mere

i bios den har en mulighed for at få NVIDIA GPU Ex [aktiveret], atm det [handicappede] Jeg har et 9800GT, så ville dette være appropriot for 'Aktiver'?

også i bios der er 'SLI-Ready Memory' mulighed
atm det [handicappede]

nu jeg har SLI klar hukommelse ved ocz. her 3 GB. Men kun 1 9800GT

nu er der mulighed for at få:
-CPUOC 0%
-CPUOC 1%
-CPUOC 2%
-CPUOC 3%
-CPUOC 4%
-CPUOC 5%
- Expert

Which one? :) Eller skal jeg overclock min E8500? som jeg er tilfreds med at gøre.

Også selv om at gøre en post på mit bundkort ved NB bliver varmt for min smag. så kan man foreslå nogle afkøling for asus strejkende II formel North bro, blottelse i tankerne jeg dont have vand køling og jeg har en tuniq tårn så min plads er slags begrænset.
Jeg har allerede knyttet en lille ventilator til syd, som gør nicy, men køleprofil for NB er lumpy så jeg cant virkelig får det samme at gøre med, hvad jeg har gjort med SB

Thanks a lot Craiig / /
Old 28 November 2008, 09:31
Medlem Gruppen

.?
Old 29 November 2008, 20:02
Donor-Gruppen

Skam, du fik at bord, Striker IIs er værre end den normale nVidia bundkort.

Aktivering af disse muligheder vil virkelig ikke gøre meget, men du kan lige så godt.

Enhver Northbridge fan du tilføjer, vil blive annoyingly buzzy og larmende, det er arten af de dyr (small size = højere rpms), jeg ville bare købe en ny P43, hvis det giver dig problemer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 December 2008, 16:22
Medlem Gruppen

:) Tak for svaret kulstof makker, jeg ved, at jeg bragte det før nogen vidste meget om det, og før jeg blev advaret .. : (Men overraskende den baord er fint. Dets gør mod godt tbh. Eneste problem er i cant finde Mhz for CPU overclock. Kun multiplyer. Men jeg gjorde finde FSB og det synes at virke fint:) men også andre end en 50 grad nord bro som jeg dont gerne coz im en temperatur freek de baord er fantastisk. im dum for at få 3way SLI. Jeg vil altid kun få en kort: (oh well. Tak igen for svaret kulstof,

Craiig / /
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.