vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Asus Striker II Formula bios - 2 kysymystä + 1 lisää

Reply

Thread Tools
Old 25 marraskuu 2008, 05:35
Jäsen

vuonna bios sillä on mahdollisuus saada NVIDIA GPU Ex [käytössä], atm se on [vammaisten] Minulla on 9800GT näin tämä appropriot on "antaa"?

myös bios on "SLI-Ready Memory" vaihtoehto
atm se on [pois päältä]

nyt minulla on SLI valmis muistia OCZ. tässä 3gb. Mutta vain 1 9800GT

nyt meillä on mahdollisuus saada:
-CPUOC 0%
-CPUOC 1%
-CPUOC 2%
-CPUOC 3%
-CPUOC 4%
-CPUOC 5%
- Asiantuntija

Kumpi? :) Tai Tarvitseeko minun overclock minun E8500? josta olen tyytyväinen tekee.

Myös samalla tehdä virkaan minun emolevyn jonka Huom saa kuumaan oman mielemme mukaan. niin voisi joku ehdottaa joitakin jäähdytystä varten asus kärkipelaaja II kaava Pohjois-silta, Baring mielessä i dont on vesijäähdytys ja i on tuniq torni joten tilaa on eräänlainen rajallinen.
Minulla on jo pieni tuuletin kohti etelää, joka tekee nicy, mutta jäähdytyselementti varten Huom on paakkuinen niin i cant todella saada saman asian tekee, mitä olen tehnyt kanssa SB

kiitos paljon Craiig / /
Old 28 marraskuu 2008, 09:31
Jäsen

.?
Old 29 marraskuu 2008, 20:02
Rahoittajien ryhmän

Hävetköön sait, että hallitus, Striker IIs on jopa huonompi kuin normaali nVidia emolevyillä.

Joiden vaihtoehtoja ei oikeastaan tehdä paljon, mutta ehkä niin hyvin.

Kaikki Northbridge tuuletin voit lisätä tulee annoyingly Buzzy ja ääneen, että on luonne (small size = korkea-RPM: t), olin vain ostaa uusi P43, jos se antaa sinulle ongelmia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 joulukuu 2008, 16:22
Jäsen

:) Kiitos vastauksesta hiililuku mateuutteet, Tiedän, että minulla saattaa se ennen kuin kukaan tiennyt siitä paljoa ja ennen olin varoittanut .. : (Mutta yllättävän että baord is fine. Sen tekee vastaan hyvin tbh. Ainoa ongelma on i cant löytää MHz suoritin overclock. Vain multiplyer. Mutta en löydä FSB ja se näyttää toimivan vain kauniita:), mutta muiden kuin 50 astetta pohjoista sillan joissa i dont kuten coz im lämpötilassa Freek että baord on suuri. im typerä saamiseen 3way SLI. Haluan vain saada yhden kortin: (no hyvä. Kiitos vielä vastauksen hiiltä,

Craiig / /
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.