![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| in de bios is een optie te hebben NVIDIA GPU Ex [staat], atm is [gehandicapten] Ik heb een 9800GT zou deze worden appropriot naar 'staat'? ook in de bios is er "SLI-Ready Memory 'optie ATM is [gehandicapten] Nu heb ik wel SLI ready geheugen door ocz. hier 3Gb. Maar slechts 1 9800GT nu is er de optie te hebben: -CPUOC 0% -CPUOC 1% -CPUOC 2% -CPUOC 3% -CPUOC 4% -CPUOC 5% - Expert Welke? :) Of heb ik nodig om mijn E8500 overklokken? waar ik ben blij met het doen. Terwijl ook wel door een bericht op mijn moederbord door NB steeds te warm naar mijn smaak. zo kan iedereen raden wat koeling voor de ASUS Striker II formule Noord brug, Baring in gedachten i dont hebben water koeling en ik heb een tuniq toren dus mijn ruimte is een soort beperkt. Ik heb reeds een kleine ventilator in het zuiden, die doet lekkers, maar het koellichaam voor de NB is klonterige zodat i cant really get hetzelfde doen met wat ik heb gedaan met de SB thanks a lot Craiig / / |
|
| |||
| |||
| .? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jammer dat je bord, de Striker IIs zijn nog slechter dan de normale nVidia moederborden. Het inschakelen van deze opties zal niet echt veel, maar je kan net zo goed. Elke Northbridge fan die u toevoegt, worden hinderlijk Buzzy en luid, dat is de aard van het beest (small size = hoger RPMs), Ik wil gewoon een nieuwe P43 als het geven van je problemen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| :) Bedankt voor het antwoord koolstof stuurman, i know i gebracht voordat iemand wist veel over en voordat ik werd gewaarschuwd .. : (Maar verrassend de baord is prima. Haar doen v goed TBH. Enige probleem is i cant vinden Mhz voor de cpu overklokken. Alleen de multiplyer. Maar ik vond de FSB, en dat lijkt te werken alleen maar fijn:) maar andere zijn dan 50 graden noord brug die i dont like coz im een temperatuur Freek de baord is groot. im dom om de 3way sli. Ik zal alleen maar krijgen een kaart: (Oh well. Nogmaals bedankt voor het antwoord koolstof, Craiig / / |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Striker II Extreme Overvolt Issue | clearerror | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 11 jun 2009 22:02 |
| Asus M3a78-em moederbord BIOS Cool & Quiet Optie Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 27 feb 2009 13:36 |
| Asus Maximus II Formula pc bouwen | mizsua | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 9 Jan 2009 16:44 |
| Asus Striker II Extreme Ram Probleem | Vanquish39 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 3rd Dec 2008 21:38 |
| Asus Striker 2 Formula, een aantal vragen | codymackay | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 10 feb 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |