![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| i bios det har en mulighet til å ha NVIDIA GPU Ex [aktivert], ATM det [deaktivert] Jeg har et 9800GT så ville dette være appropriot "Aktiver"? også i bios det er "SLI-Ready Memory"-alternativet Minibanken er det [deaktivert] nå jeg har SLI ready minne ved ocz. her 3GB. Men bare 1 9800GT nå er det muligheter til å få: -CPUOC 0% -CPUOC 1% -CPUOC 2% -CPUOC 3% -CPUOC 4% -CPUOC 5% - Expert Hvilken? :) Eller må jeg overclock min E8500? som jeg er fornøyd med å gjøre. Also whilst på å gjøre et innlegg på hovedkortet ved NB er å bli varmt for min smak. så kan noen foreslå noen kjøling for asus striker II formel North Bridge, baring i tankene jeg dont ha vann kjøling og jeg har en tuniq tårnet så min plass slags begrenset. Jeg har allerede koblet en liten vifte i sør, som gjør nicy, men kjølefinne for NB er lumpy så jeg skrånende virkelig får det samme gjør med det jeg har gjort med SB takk en meget Craiig / / |
|
| |||
| |||
| .? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skam dere fikk at styret, Striker IIs er enda verre enn vanlig nVidia hovedkort. Aktivering av disse alternativene vil ikke gjøre mye, men du kan like godt. Eventuelle Northbridge fan du legger bli annoyingly buzzy og høyt, det er innholdet av dyret (small size = høyere RPMer), jeg ville bare kjøpe et nytt P43 hvis den gir deg problemer.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| :) Takk for svaret carbon kompis, jeg vet at jeg tok det før noen visste mye om det, og før jeg ble advart .. : (Men overraskende at baord er fin. Dets gjør v vel tbh. Eneste problemet er at jeg skrånende finner Mhz for CPU overclock. Bare multiplyer. Men jeg fant den fsb og som synes å fungere helt fint:) men andre enn 50 grader nord bro som jeg dont like coz im en temperatur freek den baord er stor. im dumt for å få 3way SLI. Jeg vil bare noen få ett kort: (nåvel. Takk for svaret karbon, Craiig / / |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Striker II Extreme Overvolt Issue | clearerror | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 11 juni 2009 22:02 |
| Asus M3a78-em Hovedkort Biografier Cool & Quiet Tilvalg Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 27 februar 2009 13:36 |
| Asus Maksim II Formula PC bygge | mizsua | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 9 januar 2009 16:44 |
| Asus Striker II Extreme Ram Problem | Vanquish39 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 3 desember 2008 21:38 |
| Asus Striker 2 Formula, noen spørsmål | codymackay | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 10 februar 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |