![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| i bios man har en möjlighet att få NVIDIA GPU Ex [aktiverat], atm det [funktionshinder] Jag har en 9800GT så skulle detta vara appropriot att "aktivera"? även i bios det är SLI-Ready Memory "alternativ atm det [funktionshinder] nu jag har SLI redo minne av ocz. här 3Gb. Men bara 1 9800GT Nu finns det möjlighet att få: -CPUOC 0% -CPUOC 1% -CPUOC 2% -CPUOC 3% -CPUOC 4% -CPUOC 5% - Expert Vilken? :) Eller behöver jag överklockning min E8500? som jag är nöjd med gör. Också samtidigt på att göra ett inlägg om mitt moderkort genom NB blir för varma för min smak. så kan någon föreslå någon kylning för ASUS strejkande II formel Norra bro, Baring i åtanke jag dont har vatten kylning och jag har en tuniq tornet så min utrymme slags begränsad. Jag har redan fäst en liten fläkt i söder, vilket gör SYRLIG KARAMELL, men kylfläns för NB är lumpy så jag skränande verkligen få samma sak att göra med vad jag har gjort med SB Tack så mycket Craiig / / |
|
| |||
| |||
| .? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skäms du att styrelsen, de strejkande IIs är sämre än de normala nVidia moderkort. Aktivering av dessa alternativ kommer egentligen inte göra mycket, men du kan också. Alla Northbridge fan du lägger till kommer att annoyingly Buzzy och högt, det är den typ av djur (små = högre rpms), jag skulle bara köpa en ny P43 om det ger dig problem.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| :) Tack för svaret kol kompis, jag vet att jag tog det innan någon visste mycket om det och innan jag har varnat .. : (Men förvånansvärt den baord är bra. Det gör mot bra tbh. Problemet är bara jag skränande finna Mhz för cpu överklockning. Endast multiplyer. Men jag hittade FSB och det verkar fungera bra:) men även andra än en 50 grad norr bro som jag dont vilja coz im en temperatur freek den baord är stor. im dum för att få 3way SLI. Jag kommer bara få en kort: (oh well. Tack än en gång för svaret kol, Craiig / / |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Strejkande II Extreme Overvolt Utgåva | clearerror | Processorer, moderkort & RAM | 0 | 11 juni 2009 22:02 |
| Asus M3a78-em Motherboard Bios Cool & Quiet Option Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 27 februari 2009 13:36 |
| Asus Maximus II Formula PC bygga | mizsua | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 9 januari 2009 16:44 |
| Asus strejkande II Extreme Ram Problem | Vanquish39 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 3 december 2008 21:38 |
| Asus strejkande 2 Formel vissa frågor | codymackay | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 10 februari 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |