![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey Guys
du sikkert har set min sidste ps3 vs 9600gt post, men jeg har fået et andet problem. Jeg kan enten få en AMD Athlon 6400 + X2 med et 9600gt eller en AMD Athlon 6000 + X2 med et 9800gt, vil dette være det meste en gaming computer, men også bruges til andre ting som film og sådan. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
5400 + er den bedste deal derude, men 6000 er sikkert en bedre pick. Se om du kan finde ud af en måde at få en billigere processor og en 4850.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil, men jeg ved bare ikke har midler til at støtte det, og jeg virkelig ønsker en 6000 + eller en 6400 +
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Spil er langt mere GPU afhængige, så den lille fald i CPU magt vil ikke gøre for meget forskel, men den store stigning i GPU resultater vil.
|
|||
|
|||
|
Personligt er jeg enig med Carbon, siden du vælge en AMD CPU, vil jeg sige 5000 + B / E er den bedste bang for sorteper! Men da disse bliver erstattet af 5400 +, som er grundlæggende de samme ting. (OC til 3.1-3.2 for de fleste mennesker). Jeg vil gå for 5400 + B / E.
OC en B / E processor måde let, noget jeg dont selv tror sin bør kaldes "OC" længere. Så ja, hvis jeg var dig, ville jeg gå med 5400 + B / E, og OC det til 3.1Ghz, som smuk er den samme som den nye 6000 + med 1 MB cache. Theres ingen behøver at gå 6000 + eller 6400 +, de er relativt dyre ($ 100 +) og bruge mere strøm forbrug og hårdt for at OC. Får ikke narre af, at mange, selv fra 6400 + til 5000 + de actaul resultater Forskellen er ikke så stort! |