![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys je zag waarschijnlijk mijn laatste PS3 vs 9600gt post, maar ik heb een ander probleem. Ik kan je een AMD Athlon 6400 + X2 met een 9600gt of een AMD Athlon 6000 + X2 met een 9800gt, zal dit meestal een gaming computer, maar ook gebruikt voor andere dingen, zoals films en dergelijke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5400 + is de beste deal out there, maar de 6000 is waarschijnlijk een betere keuze. Kijk of je kunt bedenken een manier om een goedkopere processor en een 4850.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik zou maar ik gewoon niet over de middelen te steunen, en ik wil een 6000 + of een 6400 + |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Games zijn veel meer afhankelijk GPU, ja, de lichte daling van de CPU-kracht zal niet veel verschil, maar de grote toename van de GPU prestaties.
| |||
| |||
| Persoonlijk ben ik het eens met Carbon, omdat je keuze een AMD CPU, ik zou zeggen 5000 + B / E is het best bang voor de buck! Maar omdat deze steeds vervangen door een 5400 + die zijn in principe hetzelfde. (OC tot 3,1-3,2 voor de meeste mensen). Ik zou gaan voor de 5400 + B / E. OC een B / E-processor is zo gemakkelijk, zelfs enigszins I dont think haar moet de naam "OC" meer. Dus ja, als ik jou was, zou ik verder gaan met 5400 + B / E en OC naar 3.1Ghz, die mooi is hetzelfde als de nieuwe 6000 + met 1MB cache. Theres no need to go 6000 + of 6400 +, ze zijn relatief duur ($ 100 +) en gebruik meer stroomverbruik en moeilijk te OC. Don't get truc door de nummers, ook uit 6400 + 5000 + de actaul prestatie verschil is niet zo groot! |