mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Athon XP 3200 / Intel I7 Sammenligning

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 14:40
Medlem Gruppen

Default Athon XP 3200 / Intel I7 Sammenligning

Hej
Am bare rundt for at løse dette have opgraderet min gamle maskine fra en Athlon XP 3200 (2.2GHz), og en Intel i7 2.66GHz overclocked til 3.2GHz.
Der er ingen tvivl om, at denne processor kører ting som Photoshop CS2 og Lightroom etc meget hurtigere, hvor de burde være. Min gamle Athlon bruges til kamp.

Men med dagligdags computerbrug opgaver der kan være mærkbar forsinkelse. Eksempler herpå er at åbne et Excel-regneark, som åbner Outlook, Tilføj / fjern programmer befolkningen, der anvender ændringer skærmindstillingerne osv. Alle normalt bare okay, men ikke helt så hurtig som min gamle Athlon. Der kan være forsinkelser i behandlingen med grundlæggende opgaver, der bare ikke var til stede med Athlon. Task manager aldrig virkelig viser meget aktivitet. Faktisk har jeg aldrig set nogen kerne over 17% med i7. Disse spørgsmål er altid værre ved opstarten, når jeg kan se disken, men jeg er ikke sikker på, hvad der foregår.

Jeg har eksperimenteret med Windows Desktop Search, der blev afgjort impliceret. Jeg har afinstalleret dette. Jeg har også ændret indstillingerne på min backup ansøgning (Mirror mappe), så det ikke kører, mens maskinen er igangsætning. Disse har afgjort forbedret situationen, men jeg stadig ikke kan se meget, hvis nej forbedring med disse grundlæggende opgaver.

Måske er jeg bare at løbe ind i en harddisk flaskehals ....?

Kan nogen kaste noget lys for mig om, hvad jeg ser?

Resten af opsætningen er som følger:
Sag: Coolermaster Cosmos S
PSU: Corsair HX1000w
Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5R
Processor: Intel i7 2.66GHz o / c 3.6GHz
Køling: Zalman CNPS 9700 LED
RAM: 3 GB Corsair PC10600 1333Mhz DDR3
Hard Drives: Samsung F1 1 TB x2
Grafik: 1GB nVidia GTX 280
Lydkort: Creative X-Fi Xtreme Audio 7.1
Optisk: LG / Pioneer 116D
Monitor: NEC 2470WNX
Operativsystem: XP Home og Pro
Old 13 juni 2009, 14:57
Redaktør Gruppen

Har du en frisk installation, når du fik alt dette nye hardware?
Hvis ikke der kan være en driver konflikt fra den gamle

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 13 juni 2009, 15:06
Medlem Gruppen

Machine blev nybyggede for mig.
Old 13 juni 2009, 15:11
Redaktør Gruppen

Hente og bruge denne, kan det hjælpe
SMART Defrag

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Forsynet New DDR 400 512 MB PC 3200 RAM - Problemer ... hone26 CPU, bundkort og RAM 4 7. maj 2009 21:05
HDD Sammenligning Kaže Enji Drives & flytbare medier 4 10 november 2008 15:54
Computer Upgrade til Socket 939 AMD 3200 maskine? Korac General Hardware Chat 24 5 november 2008 01:51
Hjælp med at få en ny computer. GPU / VPU: ATI Radeon HD 3200 Showtee Grafikkort & Monitors 3 2 oktober 2008 12:04
Sammenligning CodeFreakC Grafikkort & Monitors 5 7 juli 2008 08:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.