![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Am vain kiertää torjumaan tämän päivitettyäsi vanha kone, joka Athlon XP 3200 (2.2GHz) ja Intel i7 2.66GHz Kokonaispistemäärä on 3.2GHz. Ei ole epäilystäkään, että tämä jalostaja kulkee tavaraa kuten Photoshop CS2 ja Lightroomista etc paljon nopeammin, juuri siitä, miten ne pitäisi olla. Vanhat Athlon käytetään taistelussa. Kuitenkin jokapäiväisessä tietojenkäsittely tehtäviä ei voi olla havaittavissa viiveellä. Esimerkkejä ovat avaamisesta Excel, avaaminen Outlook, lisää / poista ohjelmia väestön soveltaen muutoksia näytön asetuksia jne. Kaikki yleensä aivan kunnossa, mutta ei aivan niin instant kuin vanha Athlon. Ei voi olla Käsittelyn viivästysten peruskoulutuksen tehtävät, jotka vain eivät olleet läsnä kanssa Athlon. Task Manager koskaan todella osoittaa paljon toimintaa. Itse en ole koskaan nähnyt mitään ydin yli 17% kanssa i7. Nämä kysymykset ovat aina huonompi alussa, kun näen levytoimintoja, mutta en ole varma, mitä tapahtuu. Olen ollut kokeilemaan Windows Desktop-haun, joka oli varmasti yhteys. Olen poistanut tämän. Olen myös muuttanut asetukset minun varmuuskopio sovellus (Mirror kansio) siten, että ne eivät ole ristiriidassa, mutta kone on käynnistymässä. Nämä on ehdottomasti parantanut tilannetta mutta en kuitenkaan näe paljon jos nay parannusta perussäädöksiin tehtäviä. Ehkä olen vain ajautumassa kiintolevyltä pullonkaula ....? Voiko kukaan irtoa mitään valoa minulle, mitä olen nyt? Rest of the perustaa seuraavasti: Asia: Coolermaster Cosmos S PSU: Corsair HX1000w Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5R Prosessori: Intel i7 2.66GHz o / c 3.6GHz Jäähdytys: Zalman CNPS 9700 LED RAM: 3GB Corsair PC10600 1333Mhz DDR3 Kovalevyt: Samsung F1 1TB x2 Kuvat: 1GB nVidian GTX 280 Äänikortti: Creative X-Fi Xtreme Audio 7.1 Optinen: LG / Pioneer 116D Näyttö: NEC 2470WNX Käyttöjärjestelmä: XP Home ja Pro |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teitkö sinä tuore asentaa, kun sinulla on kaikki nämä uudet laitteet? Jos ei voi olla kuljettajan konfliktien vanhan
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kone oli valmistunut äskettäin minulle. |
|
| |||
| |||
| Lataa ja käytä tätä, se saattaa auttaa SMART Defrag
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |