![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ben net rond met de aanpak van deze upgrade met mijn oude machine van een Athlon XP 3200 (2.2GHz) en een Intel i7 2,66 overclocked op 3.2GHz. Er is geen twijfel dat deze processor loopt spul zoals Photoshop CS2 en Lightroom etc veel sneller, net hoe ze zou moeten zijn. Mijn oude Athlon gebruikt voor de strijd. Echter, met het dagelijks computing taken kan er merkbare vertraging. Voorbeelden zijn het openen van een Excel-spreadsheet openen van Outlook, Toevoegen / verwijderen programma's bevolking, de toepassing van wijzigingen in de weergave-instellingen enz. Alle meestal gewoon goed maar niet zo direct als mijn oude Athlon. Er kan verwerken vertragingen met fundamentele taken die net waren niet aanwezig bij de Athlon. Taakbeheer nooit echt toont veel activiteit. In feite heb ik nog nooit gezien een kern boven de 17% met de i7. Deze kwesties zijn steeds slechter te starten als ik kan zien schijf activiteit, maar ik weet niet wat er gaande is. Ik heb geëxperimenteerd met Windows Desktop Search die was zeker betrokken. Ik heb deze verwijderd. Ik heb ook de instellingen van mijn back-up applicatie (Mirror map) zodat het niet uitvoeren terwijl de machine opstarten. Deze zijn zeker een verbetering van de situatie maar ik zie niet veel als neen verbetering met deze fundamentele taken. Misschien ben ik gewoon draaien in een harde schijf knelpunt ....? Kan iemand stal een licht voor mij op wat ik zie? Rest van de set-up is als volgt: Case: Coolermaster Cosmos S PSU: Corsair HX1000w Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5R Processor: Intel i7 2,66 o / c 3.6GHz Koeling: Zalman CNPS 9700 LED RAM: 3GB Corsair PC10600 1333Mhz DDR3 Harde Schijven: Samsung F1 1TB x2 Graphics: 1GB nVidia GTX 280 Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Audio 7.1 Optical: LG / Pioneer 116D Monitor: NEC 2470WNX Besturingssysteem: XP Home en Pro |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u een vers installeren als je al deze nieuwe hardware? Zo niet worden er mogelijk een stuurprogramma conflict uit de oude
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Machine is nieuw gebouwd voor me. |
|
| |||
| |||
| Download en gebruik van deze, kan het helpen SMART defrag
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gemonteerd Nieuwe DDR 400 512 MB RAM PC 3200 - Problemen ... | hone26 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 7 mei 2009 21:05 |
| HDD Vergelijking | Kaze Enji | Drives & Removable Media | 4 | 10 nov 2008 15:54 |
| Computer-upgrade voor een Socket 939 AMD 3200 machine? | Korac | Algemeen Hardware Chat | 24 | 5 Nov 2008 01:51 |
| Hulp bij het vinden van een nieuwe computer. GPU / VPU: ATI Radeon HD 3200 | Showtee | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 2nd Oct 2008 12:04 |
| Vergelijking | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 7 juli 2008 08:46 |
| Thread Tools | |
| |