![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Am bare komme rundt å håndtere dette har oppgradert min gamle maskin fra en Athlon XP 3200 (2.2GHz), og en Intel i7 2,66 overclocked til 3.2GHz. Det er ingen tvile på at denne prosessoren går ting som Photoshop CS2 og Lightroom etc mye raskere, akkurat hvordan de skal være. Min gamle Athlon brukes til kampen. Men med dagligdags databehandling oppgaver det ikke kan være merkbar lag. Eksempler er å åpne et Excel-regneark, åpner Outlook, Legg til / fjern programmer befolkningen, som gjelder endringer Displayinnstillinger etc. Alle vanligvis bare bra, men ikke så umiddelbar som min gamle Athlon. Det kan være behandlingsforsinkelser med grunnleggende oppgaver som bare ikke er tilstede med Athlon. Task Manager aldri virkelig viser mye aktivitet. Faktisk har jeg aldri sett noen kjernen over 17% med i7. Disse problemene er alltid verre ved oppstart når jeg ser disk aktivitet, men jeg er ikke sikker på hva som skjer. Jeg har vært eksperimenterer med Windows Desktop Search, som var involvert. Jeg har avinstallert dette. Jeg har også endret innstillingene på backup-programmet (Mirror mappen) slik at det ikke kjøres mens maskinen starter. Disse har absolutt forbedret situasjonen, men jeg kan ikke se mye hvis nei forbedring med disse grunnleggende oppgaver. Kanskje jeg bare kjøre inn en harddisk flaskehals ....? Kan noen kaster noe lys for meg på hva jeg ser? Resten av oppsettet er som følger: Case: Coolermaster Cosmos S PSU: Corsair HX1000w Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5R Prosessor: Intel i7 2,66 o / c 3.6GHz Kjøling: Zalman CNPS 9700 LED RAM: 3 GB Corsair PC10600 1333Mhz DDR3 Harddisker: Samsung F1 1TB x2 Grafikk: 1GB nVidia GTX 280 Lydkort: Creative X-Fi Xtreme Audio 7.1 Optisk: LG / Pioneer 116D Monitor: NEC 2470WNX Operativsystem: XP Home og Pro |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gjorde du en frisk installere, når du har alt dette nye maskinvare? Hvis ikke kan det være en driver konflikt fra den gamle
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Maskinen var nybygd for meg. |
|
| |||
| |||
| Last ned og bruk dette, kan det hjelpe SMART DEFRAG
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |