![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on puuhailemme noin nähdä, millä edellytyksillä minun prosessori on paras temp ja i huomautus lämpötila pistäytyy 10 astetta ilman puolella ovea pc
ilman ovea se imee vuonna paljon enemmän ilmaa Tiedän, että tämä ei ole pelkästään kosketa, mutta koska minulla on pala paperia minun seinään että Vannenauhat kanssa tapauksessa pois ja pysyy edelleen se niin olen ollut metsästystä paras (dont oikeastaan välitä melu) puhaltimet i voi saada, mutta haluaisin ne ovat johtaneet n tämä on, jos tarvitsen apua jos voisitte etsiä minulle paras nopeimmin eniten ilmaa siirtää faneja minun pc (rahaa ei ole esine, vaan se on realistinen) ja viimeinen kysymys luulet minun pitäisi korvata kaikki 3 faneille? 1 imee ilmaa edessä ja 2 imee sitä? suurkiitos My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| myös minun alustan fanit ovat kytkettynä molemmat kytketty 1 tuulettimen liittimeen emolevyn kautta avulla sovitin Mielestäni tämä on ok korkean rpm fanit |
|
| |||
| |||
| im HAKU tapauksessa fanit ei HSF: n:) |
|
| |||
| |||
| unohti mainita, se on minulle 12cm tai 120mm Olen ollut katsot delta keskityttiin virtauksen tuuletin sen 60dB ja i on 2 mutta id pikemminkin on jet, että ei pysty oc minun CPU |
|
| |||
| |||
| Uteliaisuuttaan i porattu reikä joka neliön tuuman yhdessä kylkeeni paneelien kanssa 5mm pora bittinen ja että alennetut minun temps 4 astetta ei ole paljon, mutta vielä parempi sitten mitään huono asia on, se vaatii puhdistamista viikon mutta en mielessä , ajattelin saada joitakin johtanut faneja niin yöllä kun reikiä hehku ylöspäin. |
|
| |||
| |||
| id pikemminkin ei poratangot kylkeeni paneeli kuin i olisi suodattimia |
|
| |||
| |||
| Tajusin, että kun lol ruohoa / alkoholi = tyhmä ideoita ... mutta olen rakentamassa uutta tapausta nyt ilman vaikutuksen alaisena. |
|
| |||
| |||
| kunnioitukseni on ammuttu jopa sinulle, koska olet ilmoitusta huumeiden väärinkäyttö ![]() Minulla on ollut tarkastella delta keskityttiin virtauksen fanit ja pidän niitä vaan luulet 3 on monta? ehkä vain yksi keskittyi virtauksen etupuolella imemään enemmän ilmaa ja 2 vähemmän tehokas kuin säiliön takana |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Joten Monet Fans! | Razer | Kotelot & Virtalähteet | 29 | 14. toukokuuta 2009 14:28 |
| Antec 1200 alustan tuuletin valvonta | deldrice | Kotelot & Virtalähteet | 8 | 2. Jan 2009 14:23 |
| Kaikille teille Halo fanit siellä! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 3 | 19th Jun 2008 09:17 |
| Tee fanit suoritetaan 100% | Cew27 | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 12. Huhtikuu 2008 15:58 |
| Tuulettimet että sovi cd asema lahti? | Cew27 | Kotelot & Virtalähteet | 9 | 10th Apr 2008 12:32 |
| Thread Tools | |
| |