![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik zijn gehannes over om te zien welke voorwaarden mijn processor is aan de beste temp en ik merk de temperatuur daalt van 10 graden zonder de zijklep op de pc
zonder de deur op het zuigt in veel meer lucht Ik weet dat dit niet alleen vanwege aanraken, maar omdat ik een papiertje op mijn muur die flappen met de zaak uit en blijft nog steeds met het op dus ik heb zijn op jacht naar de beste (dont really care about lawaai) fans kan ik maar ik wil hen hebben LED's dit is waar ik hulp nodig heb zo kon je me de beste snelst de meeste lucht verschuift fans voor mijn pc (geld is geen object, maar wel realistisch) en laatste vraag denk je dat ik moet in de plaats komen alle 3 de fans? 1 zuigen lucht aan de voorkant en 2 zuigen het uit? hartelijk dank Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| ook mijn chassis fans zijn aangesloten beide aangesloten op 1 fan-connector op het moederbord door middel van adapter Ik denk dat dit zal worden ok voor high rpm fans |
|
| |||
| |||
| im looking for case fans niet HSF's:) |
|
| |||
| |||
| vergat te vermelden is voor mij 12cm of 120mm Ik heb gekeken naar de delta gerichte flow ventilator haar 60dB en ik zal er 2 maar id liever een jet die niet kunnen oc mijn cpu |
|
| |||
| |||
| Uit nieuwsgierigheid ik een gat geboord iedere vierkante centimeter in een van mijn zijpanelen met een 5mm boortje en dat beperkt mijn temps met 4 graden niet veel maar toch beter dan niets slecht ding is, moet het reinigen van twee weken, maar i don't mind Ik zat te denken om een geleide-fans dus' s nachts de gaten gloed op. |
|
| |||
| |||
| id liever niet boren mijn zijwand als ik zou moeten filters op |
|
| |||
| |||
| Ik besefte dat het na lol wiet / alcohol = domme ideeën ... maar ik ben het bouwen van een nieuw geval nu zonder onder invloed. |
|
| |||
| |||
| mijn respect heeft geschoten voor u omdat u de aankondiging voor drugsgebruik ![]() Ik heb een kijkje in de delta gerichte stroom fans en ik vind ze leuk, maar denk je dat 3 is te veel? misschien net een gerichte stroming op de voorzijde te zuigen in meer lucht en 2 minder krachtige die op de achterkant |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dus veel fans! | Razer | Cases & Power Supplies | 29 | 14 mei 2009 14:28 |
| Antec 1200 Chassis Fan Control | deldrice | Cases & Power Supplies | 8 | De 2 januari 2009 14:23 |
| Voor al je Halo fans out there! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 3 | 19 jun 2008 09:17 |
| Zorg ventilatoren draaien op 100% | Cew27 | Cases & Power Supplies | 10 | 12 apr 2008 15:58 |
| Fans die passen in cd drive bay? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 9 | 10 apr 2008 12:32 |
| Thread Tools | |
| |