![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| och jag har fuskande om att se vilka förutsättningar min processor till bästa temp och jag märker att temperaturen sjunker med 10 grader utan sidoluckan på st
utan dörren om det suger i ett mycket mer luft Jag vet att detta inte bara på grund av kontakt men eftersom jag har ett papper på min vägg som flikar med fall av och stannar kvar på så jag har varit på jakt efter den bästa (dont verkligen bryr sig om buller) fläktar jag kan få, men jag skulle vilja att de har lett's Det är här jag behöver hjälp Om du skulle hitta mig den bästa snabbast mest luft flytta fläktar för min pc (pengar är inget objekt, men vara realistisk) och sista frågan tycker du att jag ska ersätta alla 3 fläktar? 1 suger luft in på framsidan och 2 suga ut det? många tack Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| även mitt chassi fläktarna är inkopplad både anslutas till 1 fläkt-kontakten på moderkortet via hjälp av adaptern jag tror att detta är ok för hög rpm fläktar |
|
| |||
| |||
| IM söker fallet fans inte HSF's:) |
|
| |||
| |||
| glömde att nämna det för mig 12cm eller 120mm Jag har titta på deltat fokuserade flow fläkt dess 60dB och jag kommer att ha 2 men id snarare har en jet att inte kunna oc min cpu |
|
| |||
| |||
| Av nyfikenhet jag borrat ett hål per kvadratmeter i en av mina sidostyckena med en 5mm borr och att minskas mina temps med 4 grader inte mycket, men ändå bättre än ingenting illa är det behöver rengöras vecka men jag har inget emot Jag tänkte få lite lett fans så på natten Temne hålen lyser upp. |
|
| |||
| |||
| id helst inte borra min sida panel som jag skulle behöva filter på |
|
| |||
| |||
| Jag insåg att efter lol gräs / alkohol = dumma idéer ... men jag är att bygga ett nytt fall nu utan att vara under inflytande. |
|
| |||
| |||
| min respekt har skjutits upp till dig eftersom du annonseringen för drogmissbruk ![]() Jag har haft en titt på deltat fokuserade flow fans och jag gillar dem, men tror ni att 3 är för många? kanske bara en fokuserad flöde på framsidan för att suga i mer luft och 2 mindre kraftfulla dem på baksidan |