![]() |
|
| |||
| |||
| Heyy guyss har nettopp lest carbons nye klebrig på maskinvare til å velge, Ive gjort litt forskning. ser på oppgradering av søppel hovedkortet, jeg vil ha et styre dvs kompatibel med Core 2 Duo og Pentium D (som dvs det jeg har nå), men når du ser på P35, 43 & 45 boards, Ive merke til de alle er Crossfire, ikke SLI . noen fikk noen reccommendations for et godt bord dvs SLI ikke Crossfire, som jeg har 1 nvidia kort, og ser på en ny en soonish. id også dette forumet for å være en anstendig overclocker, jeg dont be om mye kan jeg ![]() Skål, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som jeg sa også i veiledningen, SLI er en unyttig gimmick for 99% av brukerne.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| P45 er det |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Hjelp til valg av Hovedkort - Core 2 Quad og DDR 2 Intel P45 Arkitektur | mbonwick | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 26 mars 2009 00:00 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| Core 2 Duo-hovedkort | Deezer | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 21 januar 2008 12:31 |
| Hovedkort som støtter to Quad-core | IggyMaximum | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 5te sep 2007 18:33 |
| Thread Tools | |
| |