![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle igen, håber du alle havde en fantastisk tid i løbet af de sidste par dage. Det ved jeg! Lidt af et problem her, selvom jeg har installeret mit nye q6600go (darent installere min gcard endnu!!) Men jeg har nu fejlmeddelelsen 'Intel CPU ucode lastning fejl ", som hvis jeg ikke tager fejl, er at pege på mig som kræver en BIOS-opdatering . Mit problem er, hvordan man kan gøre dette med minimal risiko. Jeg har læst mange artikler om dette og alle er forskellige, jeg ved, at u fyrene vil give mig den sikreste procedure selv, så jeg afventer Deres faglige vejledning om dette. Keith. ps Asus p5w DH Deluxe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til Asus hjemmeside og følge den procedure, de har fastlagt for BIOS-opdateringer
| |||
| |||
| Gjorde det i morges, ganske kompliceret og yderst foruroligende! Men det virkede første gang, så alt er godt, ikke for den svage hjerter er det. Jeg fandt det meget lettere med 2 PC'er. (lånt en m8's og vejledningen kan følges let derefter.), så kan være lidt snipet af rådgivning til alle, der kræver en bios flash. Nu sin tid til at se, hvad denne lille bad boy virkelig kan gøre ........... Keith. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min BIOS styrtede ned? - Min BIOS er nu sat på alle fabriksindstillede | Bubba | CPU, bundkort og RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| BIOS og Ram | Mooseknuckle | CPU, bundkort og RAM | 1 | 23 august 2008 16:59 |
| I cant komme ind i min bios. | Ghst | CPU, bundkort og RAM | 10 | 29 februar 2008 18:27 |
| Hvordan man opsætter BIOS | Jack06 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 28 november 2007 09:04 |
| Bios | ange | General Hardware Chat | 6 | 10 november 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |