![]() |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki uudelleen, toivon teille kaikille, oli upeaa aikaa viime päivinä. Tiedän, että minulla ei! Hieman ongelma kuitenkin Olen asentanut uudet q6600go (darent asenna gcard vielä!), Mutta minulla on nyt virhesanoma "Intel CPU ucode lastaus virhe", joka, jos en erehdy osoittaa minulle edellyttävät bios päivitys . Minun ongelmani on se, miten tehdä tämän pienellä riskillä. Olen lukenut monia artikkeleita tämän ja kaikki ovat erilaisia, tiedän, että u guys antaa minulle turvallisin menettely kuitenkin niin odotan Professional ohjeet tästä. Keith. ps Asus p5w dh deluxe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Go to Asus verkkosivuilla ja noudatettava niillä on säädetyn bios-päivitykset
| |||
| |||
| Oliko se tänä aamuna, melko monimutkainen ja erittäin huolestuttavaa! Mutta se toimi ensimmäistä kertaa niin kaikki on hyvin, ei sen heikottaa sydämestä se on. Pidin paljon helpompaa 2 kpl's. (lainasivat M8 ja ohjeista voi seurata helposti sitten.) siten, että voi olla vähän snipet neuvoja kaikille, jotka vaativat bios salamaa. Nyt on nähdä, mitä tämä pieni paha poika voi todella tehdä ........... Keith. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus | Bubba | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 7. Huhtikuu 2009 15:33 |
| BIOS ja Ram | Mooseknuckle | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 23rd Aug 2008 16:59 |
| En voi mennä minun bios. | Ghst | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 29th Feb 2008 18:27 |
| Kuinka perustaa BIOS | Jack06 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 28. marraskuu 2007 09:04 |
| Bios | ange | Rautatavaran Chat | 6 | 10. marraskuu 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |