![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal weer, hopen dat u allemaal een fantastische tijd in de afgelopen paar dagen. Ik weet dat ik deed! Beetje een probleem hier maar, ik heb mijn nieuwe q6600go (darent installeer mijn gcard nog!), Maar nu heb ik de foutmelding 'Intel CPU ucode laden fout ", die als ik mij niet vergis is die naar mij vereisen een BIOS-update . Mijn probleem is de manier om dit te doen met minimale risico's. Ik heb vele artikelen over deze en alle zijn uiteenlopend, ik weet dat u guys geeft me de veiligste procedure, dus ik ben benieuwd naar uw professionele begeleiding op deze. Keith. ps Asus P5W DH Deluxe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga naar de Asus website en volg de procedure die zij hebben vastgesteld voor bios updates
| |||
| |||
| Deed het vanochtend erg ingewikkeld en zeer verontrustend! Maar het werkte eerst, dus alles is goed, niet voor de zwakke moedig is het. Ik vond het veel gemakkelijker met 2 pc's. (geleend een m8 en de instructies te volgen is gemakkelijk dan.), zodat kan worden een beetje snipet van advies voor iedereen die een bios flash. Nu zijn tijd om te zien wat deze kleine slechte jongen kan echt ........... Keith. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn BIOS crashte? - Mijn BIOS is nu ingesteld op alle fabrieksinstellingen | Bubba | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 7 april 2009 15:33 |
| BIOS en Ram | Mooseknuckle | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 23 aug 2008 16:59 |
| I cant get in mijn BIOS. | Ghst | CPUs, Moederborden & RAM | 10 | 29 feb 2008 18:27 |
| Hoe u het BIOS | Jack06 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 28 nov 2007 09:04 |
| Bios | ange | Algemeen Hardware Chat | 6 | 10 nov 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |