mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Biografier

Reply

Thread Tools
Old 27 Dec 2007, 08:08
Donor Group

Default Biografier

Hei alle sammen igjen, håper dere alle hadde en fantastisk tid i løpet av de siste dagene. Jeg vet jeg gjorde!

Litt av et problem selv om jeg har installert nye q6600go (darent installer gcard ennå!) Men jeg har nå feilmeldingen "Intel CPU ucode lasting feil som hvis jeg ikke forveksles peker på meg som krever en BIOS-oppdatering . Problemet mitt er hvordan du gjør dette med minimal risiko. Jeg har lest mange artikler om dette og alle er variert, jeg vet at u guys, vil gi meg den sikreste fremgangsmåten skjønt, så jeg avvente den faglige veiledning om dette.

Keith.

ps

Asus p5w DH Deluxe
Old 29 Dec 2007, 03:21
Donor Group

Default Biografier

Gå til Asus nettside og følg prosedyren har de lagt ut for bios oppdateringer

Min System: --

Prosessor (er):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Hovedkort:
Acer EG31M
RAM-minne:
2 gig DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Om bord
Harddisk (er):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optisk stasjon (er):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
UNBRANDED Case og PSU @ 500 watt
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Skjerm (er):
19 "LCD og 15 tommers LCD
Operating System (s):
Trippel Boot - Windows Vista Ultimat
Old 29 Dec 2007, 06:22
Donor Group

Default Biografier

Gjorde det denne morgenen, ganske komplisert og svært urovekkende! Men det fungerte første gang, slik at alle er godt, ikke for svak hearted er det. Jeg syntes det mye enklere med 2 PC-er. (lånte en m8 og instruksjonene kan følges enkelt da.) slik at kan bli litt snipet råd for alle som krever en bios flash.

Nå sin tid på å se hva dette lille Bad boy virkelig kan gjøre ...........

Keith.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.