mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

BIOS Flash harddisk Gjenkjenningsmerknad Tilbakestill

Reply

Thread Tools
Old 26 mai 2009, 13:23
New Member Group

Default BIOS Flash harddisk Gjenkjenningsmerknad Tilbakestill

Jeg har nylig glemte sekvensen av tastene brukes til å blinke i BIOS slik at den igjen oppdager harddisk installert. Jeg tror det var Ctrl, Alt og W eller W, E. Noe nær at omfanget.

Jeg prøvde å søke forumet og Google og kan ikke huske søkestrengen i utgangspunktet brukes fordi det har vært år. Kablene er koblet riktig. Harddisken spinner og alle, men jeg får den beryktede "Hit F1 for å prøve igjen eller F2 å angi oppsett alternativer.

Alle som kjenner denne kombinasjonen av tastene jeg snakker om?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tilbakestille passord i BIOS? amyreaney CPUer, Hovedkort & RAM 2 25 mai 2009 05:07
Laptop BIOS og harddisk Passord koglaa Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 27 august 2008 23:44
BIOS-passord Njm Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 10 mars 2008 09:33
BIOS-passordet ODi Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 8 mars 2008 12:02
Stange harddisk / CD-ROM Detection Morglor9 Drivere og flyttbare medier 2 31 oktober 2007 22:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.