![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig glemte sekvensen av tastene brukes til å blinke i BIOS slik at den igjen oppdager harddisk installert. Jeg tror det var Ctrl, Alt og W eller W, E. Noe nær at omfanget. Jeg prøvde å søke forumet og Google og kan ikke huske søkestrengen i utgangspunktet brukes fordi det har vært år. Kablene er koblet riktig. Harddisken spinner og alle, men jeg får den beryktede "Hit F1 for å prøve igjen eller F2 å angi oppsett alternativer. Alle som kjenner denne kombinasjonen av tastene jeg snakker om? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tilbakestille passord i BIOS? | amyreaney | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 25 mai 2009 05:07 |
| Laptop BIOS og harddisk Passord | koglaa | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 27 august 2008 23:44 |
| BIOS-passord | Njm | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 10 mars 2008 09:33 |
| BIOS-passordet | ODi | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 8 mars 2008 12:02 |
| Stange harddisk / CD-ROM Detection | Morglor9 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 31 oktober 2007 22:21 |
| Thread Tools | |
| |