![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen glömde sekvens av knapparna används för att flash BIOS så det åter upptäcker hårddisken installeras. Jag tror att det var Ctrl, Alt och W W, E. Något som ligger nära det avseendet. Jag försökte söka på forum och Google och kan inte minnas söksträngen i början använts sedan har det varit år. Kablarna är inkopplad korrekt. Hårddisken snurrar och alla men jag får det ökända "Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att starta konfigureringsmoden" alternativ. Alla vet detta tangentkombination Jag talar om? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt lösenord i BIOS? | amyreaney | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 25 maj 2009 05:07 |
| Laptop BIOS och hårddisk Lösenord | koglaa | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 27 august 2008 23:44 |
| BIOS lösenord | Njm | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 10 mars 2008 09:33 |
| Bios lösenordsåterställning | ODi | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 8 mars 2008 12:02 |
| Strange hårddisk / CD-ROM Detection | Morglor9 | Drives & Removable Media | 2 | 31 oktober 2007 22:21 |
| Thread Tools | |
| |