![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gik til min RAM producentens websted, og jeg konstaterede, at min memory sticks formodes at køre på 2,0 ~ 2,1 volt. og min bios defaults DDR2 hukommelse til 1.8v. og muligheder er utydeligt, så jeg kan ikke ændre spændinger.
Er der en måde at frigøre disse indstillinger i BIOS, så jeg kan ændre den spænding, så jeg ikke kører min hukommelse undervolted? Hvis du ønsker yderligere oplysninger, jeg bruger en MSI P-35 Neo Combo bundkort, og 2 GB G. Skill PC2 6400 DDR2 800 RAM. Mit system: Ezekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er der nogle overclock funktion? forsøger at tænde den, men kun ændre hukommelse spænding Thats hvordan det er i mine Jeg tror
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| måske kan du flash BIOS, google det gør dit bundkort og ram spænding
| |||
| |||
| Jeg har prøvet at alt for, og det har ikke givet nogen resultater. og der er en overclocking funktion, men selv hvis jeg tænder den, er det ikke frigøre disse optioner. de forbliver om auto og stadig utilgængelige. I'm høring nogen jeg kan. Jeg ville ønske, jeg kunne tale med MSI. men jeg har ikke alle de nødvendige oplysninger til selv udfylde tech supportanmodning form: (hvilket er fuldstændig latterligt. Jeg er på et tab for hvad de skal gøre. |
|
| |||
| |||
| godt, hvad er mulighederne for ram overclocking? Er der forskellige dem lide .. SLI eller ekspert for eksempel |
|
| |||
| |||
| der ikke er nogen hardware specifikke overclocks. Der er kun et punktum, og at jeg formoder, kontrollerer alting på én gang. og det har forskellige niveauer at gå fra 1% op til 15% overclock. Jeg har ikke 2 PCI-E slots, så der ikke ville være en SLI overclocking utility i der i første omgang. og jeg lige haft en snak med min far om det lille problem. Han foreslår, at der måske fabrikanten hjemmeside er forældet, og at disse nyere modeller kan arbejde med en 1.8v indstilling snarere end den annoncerede værdier. han foreslår, kan dette være tilfældet, fordi hvis spændingen går ned, RAM bremser med det. og hvis de tider ikke passer sammen, så ingen af mine ting ville være at arbejde i første omgang. og jeg havde tænkt på mit eget. i strømindstillinger, den siger det mindste for DDR2 er 1.8v, og maksimum er 3.3v. måske er det allerede erkender, at disse DIMM-enheder kræver mere magt, fordi den er indstillet til auto config, og det giver mig driftsspændinger Jeg har brug for uden mit vidende. Jeg ville elske at være i stand til at åbne disse indstillinger og dobbelttjekke. det er bare at jeg føler ubehag ved det. hvis f.eks GSKILL eller mit mobo maker ville have sat noget på nettet, der vil besvare spørgsmål om dette, ville det gøre mig bedre om det. det er bare at der ikke er noget i bundkortets manual om denne slags ting. den ikke selv foreslår, at du kan ændre spænding muligheder i første omgang. Jeg vil se, hvis jeg får et svar ud af MSI eller GSKILL, og overlade det alene for tiden. helvede, jeg har intet andet valg end at overlade det alene. Jeg kan ikke selv ændre noget. måske I'll dobbelttjekke mærkespænding disse behov med newegg, og andre websteder. ikke er sikker på, hvad der ellers skal gøre. måske er der nogen med disse bekymringer vil se dette og oplyse mig mellemtiden. |
|
| |||
| |||
| og jeg brugte SLI som et eksempel, som jeg ved med 780i chipsæt er der 2 muligheder for ram overclocking, SLI greys ud hastighed og ekspert giver dig mulighed for at redigere den hastighed |
|
| |||
| |||
| AHA! THANK YOU NEWEGG! det viser sig, at newegg tyder disse DIMM-enheder kræver 1.8-2.0 volt strøm. og da det er misligholdt på 1,8, jeg er faktisk ikke undervolted på alle tilsyneladende. Jeg behøver ikke at ændre noget efter alle ... Jeg ville ønske jeg havde tænkt på at kontrollere newegg før ... endnu en grund til at elske at webstedet. Jeg gætter, hvis nogen af jer finde ud af, hvordan du låser disse indstillinger i mellemtiden, er du velkommen til at oplyse mig. men det synes mit problem blev løst, før det selv begyndte. tak for den hjælp, selv om fyrene. værdsat. :). Jeg tror nu jeg vil bekymre sig om udstationering billeder af den nye maskine. ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| lol |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min BIOS styrtede ned? - Min BIOS er nu sat på alle fabriksindstillede | Bubba | CPU, bundkort og RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| BIOS og Ram | Mooseknuckle | CPU, bundkort og RAM | 1 | 23 august 2008 16:59 |
| Bios | carpious | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th Dec 2007 06:22 |
| Hvordan man opsætter BIOS | Jack06 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 28 november 2007 09:04 |
| Bios | ange | General Hardware Chat | 6 | 10 november 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |