![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kävin minun RAM valmistajan www-sivuilla, ja olen todennut, että minun muistitikuilla on tarkoitus suoritetaan 2,0 ~ 2,1 volttia. ja minun bios defaults DDR2 muistia 1.8v. ja vaihtoehdot ovat harmaana joten en voi muuttaa jännitteet.
Onko jokin keino vapauttaa nämä asetukset BIOS jotta voin vaihtaa jännitteet niin en ole käynnissä muistiini undervolted? Jos haluat lisätietoja, olen käyttäen MSI P-35 Neo Combo emolevy, ja 2 gigatavua G. Skill PC2 6400 DDR2 800 RAM-muistia. My System: Hesekiel
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
on olemassa joitakin overclock toiminto? yrität muuttaa sen, mutta vain vaihtaa muistin jännite thats miten se on minun mielestäni
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ehkä voit flash bios, google merkki emolevyn ja ram jännite
|
|||
|
|||
|
Olen yrittänyt, että liian ja se ei ole tuottanut tulosta. ja on olemassa overclocking toiminto, mutta vaikka i puolestaan sitä, se ei vapauta näitä vaihtoehtoja. ne jäävät automaattisesti ja ovat edelleen käytettävissä.
Olen konsultointi joku voin. Toivon, että voisin puhua MSI. mutta minulla ei ole kaikkia tarvittavia tietoja edes täytä teknisen tuen pyynnöstä form: (mikä on täysin naurettavaa. Olen neuvoton, mitä tehdä. |
|
|
|||
|
|||
|
ja mitkä ovat vaihtoehdot ram overclocking? ovat erilaisia kuin tykkää .. SLI tai asiantuntija esimerkiksi
|
|
|
|||
|
|||
|
ei ole mitään laitteistoja erityisiä overclocks. on vain DOT ja että Otaksun valvonnan kaikkea kerralla. ja se on eri tasoilla menee 1% jopa 15% overclock. Minulla ei ole 2 pci-e-korttipaikkaa, joten ei olisi SLI overclocking apuohjelman siellä ensin.
ja i juuri jutella isäni tästä pieni ongelma. Hän ehdottaa, että ehkä valmistajan www-sivusto on vanhentunut ja että näitä uudempia malleja voidaan käsittelet 1.8v jossa sijaan mainostettua arvoja. Hän ehdottaa, tämä voi olla totta, sillä jos jännite laskee, RAM hidastaa sitä. ja jos ajankohdat eivät täsmää, niin ei minun kamaa olisi toiminut ensin. ja minulla oli ajatellut omani. on virta-asetuksia, siinä sanotaan, että vähintään DDR2 on 1.8v, ja suurin on 3.3v. ehkä se jo tunnustaa, että nämä DIMM-moduuleja vaatia lisää valtaa, koska se on asetettu auto config, ja se antaa minulle jännitteet i tarve ilman minun tietämättä. Haluaisin pystyä avaamaan nämä asetukset ja varmista. se johtuu vain siitä, että olen sitä mieltä, levoton siitä. jos esimerkiksi GSKILL tai minun mobo luomisohjelma olisi panna jotakin verkon, joka vastaisi kysymykseen tästä, että tekisi minut paremmin siitä. se johtuu vain siitä, että mikään ei emolevyn käsikirja noin tällainen asia. se ei edes ehdottaa, että voit muuttaa jännite vaihtoehtoja ensin. saa nähdä, jos saan vastauksen pois MSI tai GSKILL, ja jättää sitä yksin tällä hetkellä. en ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää se yksin. En voi jopa muuttaa mitään. ehkä I'll kaksinkertainen tarkistaaksesi jännitteet näiden tarve kanssa newegg, ja muut sivustot. ole varma, mitä muuta tehdä. Ehkä joku näistä koskee näkevät tämän ja kertoa minulle välin. |
|
|
|||
|
|||
|
hyvin i käyttää SLI esimerkkinä kuin tiedän kanssa 780i piirisarjoja on 2 vaihtoehtoa ram overclocking, SLI greys pois nopeus ja asiantuntija-avulla voit muokata nopeus
|
|
|
|||
|
|||
|
AHA! THANK YOU NEWEGG!
käy ilmi, että newegg ehdottaa näitä DIMM-moduuleja vaatia 1,8-2,0 voltin virta. ja koska se on laiminlyödyn on 1.8, en ole itse undervolted lainkaan ilmeisesti. Minun ei tarvitse muuttaa mitään, kun kaikki ... Toivotan olin ajatellut tarkkailun newegg ennen ... yksi syy rakastaa että verkkosivuilla. Oletan, jos joku teistä selvittää, kuinka avata näitä asetuksia tällä välin, voit kertoa minulle. mutta se näyttää minun ongelmani ratkesi ennen kuin se edes alkoi. kiitos avulla vaikka kaverit. appreciated. :). Oletan nyt I'll huolissaan lähettämistä kuvia kun uusi kone. ^ _ ^ |
|
|
|||
|
|||
|
lol
|